Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Fick brödens tempökning i morse.. Hoppas sååååå att gårdagens dipp va en implantationsdipp ... Vad tror ni?
Jag hoppas att detta är vad jag tror! Tillochmed frun ser det nu!
Bim 15/8 (kan någon ändra till 2:a barnet? Första jag är gravid med dock)
Titta här
Igår hade jag bestämt mig för att testa men imorse så vågade jag inte riktigt. Men på fredag är jag ledig så då kanske jag tar mitt nyinköpta testa tidigt-test. Fast nu börjar jag tvivla på mig själv och det jag tror mig känna. Bim på tisdag känns som en evighet bort!
Idag är jag på dag 14 i cykeln har fortfarande inte fått någon temphöjning....kanske därför det inte tagit sig ännu då jag trott att jag har äl på dag 12. Jag har haft äl flytningar i 4 dagar nu så borde väl få en höjning snart? Ligger på 36.1, hur mycket behöver den gå upp för att jag ska veta att jag haft äl? Såååå många frågor här nu haha. Vi har iaf sexat 5 dagar i rad nu!
Grattis till alla plus! Härligt att det är så många denna månaden :)
Jag tycker att du gjorde helt rätt i att inte testa idag utan vänta några dagar till :) Tänker eftersom ägget förmodligen just fästs sig om det är så, och då kanske kroppen inte börjat producera och utsöndra tillräckligt med hormon ännu för att det ska synas.
Jag blir för övrigt också tveksam gällande om jag ens känner något, och i så fall vad och om jag känner något - är det gravidrelaterat då eller egentligen bara vanligt som man kan känna då å då...
Fick brödens tempökning i morse.. Hoppas sååååå att gårdagens dipp va en implantationsdipp ... Vad tror ni?
Idag är jag på dag 14 i cykeln har fortfarande inte fått någon temphöjning....kanske därför det inte tagit sig ännu då jag trott att jag har äl på dag 12. Jag har haft äl flytningar i 4 dagar nu så borde väl få en höjning snart? Ligger på 36.1, hur mycket behöver den gå upp för att jag ska veta att jag haft äl? Såååå många frågor här nu haha. Vi har iaf sexat 5 dagar i rad nu!
Grattis till alla plus! Härligt att det är så många denna månaden :)
Tack :) längtar till lördag när man kan prova med clear blue. "Gravid"
Hoppas bara pyttet stannar
Håller tummarna för er andra också!
Äl+9. Slösade så klart ett test imorse. Kissade vid 03 inatt men tog inte testet förrän 07.30 så borde väl ändå räknas. Ingen chock det var negativt men man vill ju så gärna
Tycker veckan innan mena är olidlig. Jag mår illa på eftermiddagarna och ha molvärk. Men det gör jag alltid så inget annat än jobbiga pms symptom. Inte kul. Vill spola fram tiden även om det betyder ge sig på ett 5:e försök.
Åh det hoppas jag med. Vågar inte lita på alla symptomer för skengravid har jag varit förut men tempen är svårare att "känna efter för mycket" av :)
Set riktigt lovande ut! Hoppas på att få önska dig välkommen till bf april 2016-tråden inom några dagar.