• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • MakeitHappen

Ni som snart har Bim, har ni några symptom?
    Ni som har plussat- grattis, hade ni symptom innan ni testade er?

jag har bim på måndag hade hela förra vecka ömmade det i utsidan av brösten. men inget mer utöver det.

• Sali2015

Idag kl 10.15 mitt i all stress på jobb så kändes det blött i trosan. Men har BIM 16/8 ... Kollade läget och jodå. Klarrött blod. Satte i en tampong och har inte kollat läget sedan dess. Den är 4 äckliga dagar för tidig om det nu är mens och jag är så arg och besviken

• Elyssa81
    MakeitHappen skrev 2015-08-12 12:10:00 följande:

jag har bim på måndag hade hela förra vecka ömmade det i utsidan av brösten. men inget mer utöver det.

Jag hade inga direkt ovanliga symtom när jag plussade. Lite mer ont i brösten än vanligt. Trodde helt klart att mensen var på g.

Fjärde dagen som gravid och jag försökte njuta vara dag!
  • MoKa
    Sali2015 skrev 2015-08-12 12:45:51 följande:

Idag kl 10.15 mitt i all stress på jobb så kändes det blött i trosan. Men har BIM 16/8 ... Kollade läget och jodå. Klarrött blod. Satte i en tampong och har inte kollat läget sedan dess. Den är 4 äckliga dagar för tidig om det nu är mens och jag är så arg och besviken

Fy så tråkigt! Hoppas det tar dig nästa gång!
  • MoKa
    MakeitHappen skrev 2015-08-12 12:10:00 följande:

Nu har jag ju inte testat mig än, bim på tisdag, men känner mig illamående (kom ordentligt igår när jag åt äpple och sedan har det inte släppt mer än kortare perioder) och igår eftermiddag och idag är jag så trött!

Förra gången jag plussade kände jag också ett lätt illamående ca en vecka innan jag plussade tre dagar efter bim. I övrigt kan jag inte minnas några särskilda symtom.
  • misslina

Har bim om en vecka och känner nada... Lite ömma bröst kanske...
    Men jag hoppas det är ett gott tecken. Förra månaden kände jag lite allt möjligt och det blev inget plus så... Sen är det så tidigt än...

Med mina två andra barn tror jag inte heller att jag kände nåt... Ska vara brösten då. Alla symptom kom nån vecka efter plusset

• misslina
    misslina skrev 2015-08-12 13:09:32 följande:

Har bim om en vecka och känner nada... Lite ömma bröst kanske...
    Men jag hoppas det är ett gott tecken. Förra månaden kände jag lite allt möjligt och det blev inget plus så... Sen är det så tidigt än...

Med mina två andra barn tror jag inte heller att jag kände nåt... Ska vara brösten då. Alla symptom kom nån vecka efter plusset

Ja det ska vara att det gjorde fruktansvärt ont lååångt ner i tjejmagen igårnatt då...

Men det kan ju ha varit nåt annat också...
  • Mamma 80

Plussade igår.

Symptom, "mensvärk" fast jag aldrig har det annars innan mens.

Visst illamående så här efter plusset har jag insett.

Mamma till 2 tweenies
  • Fian88
    Regnbågsfärg skrev 2015-08-12 06:11:17 följande:

Jag hoppas att detta är vad jag tror! Tillochmed frun ser det nu!
    Bim 15/8 (kan någon ändra till 2:a barnet? Första jag är gravid med dock)

Titta här phpcIEpuB29663.jpg

Grattis
  • Jenka81

Bim idag och inte minsta känning av att den är på gång. Tror verkligen inte att vi lyckades pricka äl denna månad så jag hade inga förhoppningar men blev ändå besviken när testet visade "inte gravid" imorse Kanske hade jag inte ens äl..?

Svar på tråden Vi med BIM i augusti