Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Ni som snart har Bim, har ni några symptom?
Ni som har plussat- grattis, hade ni symptom innan ni testade er?
jag har bim på måndag hade hela förra vecka ömmade det i utsidan av brösten. men inget mer utöver det.
Idag kl 10.15 mitt i all stress på jobb så kändes det blött i trosan. Men har BIM 16/8 ... Kollade läget och jodå. Klarrött blod. Satte i en tampong och har inte kollat läget sedan dess. Den är 4 äckliga dagar för tidig om det nu är mens och jag är så arg och besviken
jag har bim på måndag hade hela förra vecka ömmade det i utsidan av brösten. men inget mer utöver det.
Idag kl 10.15 mitt i all stress på jobb så kändes det blött i trosan. Men har BIM 16/8 ... Kollade läget och jodå. Klarrött blod. Satte i en tampong och har inte kollat läget sedan dess. Den är 4 äckliga dagar för tidig om det nu är mens och jag är så arg och besviken
Har bim om en vecka och känner nada... Lite ömma bröst kanske...
Men jag hoppas det är ett gott tecken. Förra månaden kände jag lite allt möjligt och det blev inget plus så... Sen är det så tidigt än...
Med mina två andra barn tror jag inte heller att jag kände nåt... Ska vara brösten då. Alla symptom kom nån vecka efter plusset
Har bim om en vecka och känner nada... Lite ömma bröst kanske...
Men jag hoppas det är ett gott tecken. Förra månaden kände jag lite allt möjligt och det blev inget plus så... Sen är det så tidigt än...
Med mina två andra barn tror jag inte heller att jag kände nåt... Ska vara brösten då. Alla symptom kom nån vecka efter plusset
Plussade igår.
Symptom, "mensvärk" fast jag aldrig har det annars innan mens.
Visst illamående så här efter plusset har jag insett.
Jag hoppas att detta är vad jag tror! Tillochmed frun ser det nu!
Bim 15/8 (kan någon ändra till 2:a barnet? Första jag är gravid med dock)
Titta här
Bim idag och inte minsta känning av att den är på gång. Tror verkligen inte att vi lyckades pricka äl denna månad så jag hade inga förhoppningar men blev ändå besviken när testet visade "inte gravid" imorse Kanske hade jag inte ens äl..?