Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej alla! Jag har inte varit med i tråden men hoppas att någon kan hjälpa mig att tyda mitt test! Hade BIM igår och fick för en stund sen detta resultat:
Hjälp?! Vad tror ni?? Tacksam för svar!
<3
Ja, det kan du göra, men var även beredd på att äl kan ske lite senare nästa cykel, beroende på hur fort allt kommer ut.
Brukar du köra med äl-test, eller? För isf märker du ju det på dem.
GRATTIS till ännu fler som plussat! )
Jag behöver rådfråga er om en sak. Jag är på BIM-3 idag, runt den 16-17 augusti kan mensen dyka upp (om den kommer). Under denna månad har vi kört med äl-stickor, bara för att testa hur det är. Jag såg en klar stegring den 29/7 och 30/7 så jag räknar med att jag haft äl den 31/7 ungefär. Idag (vet inte ens varför jag gjorde det), tog jag ett äl-test och det visade starkt positivt. Teststrecket var klart starkare än kontrollstrecket (inte ens inför äl var det så starkt). Se själva på bild hur mina äl-tester sett ut under månaden, den från idag är längst ner. Men visst är det så att äl-test kan bli positivt precis innan mens? Är det någon här som haft det så? I o m att jag aldrig testat med äl-stickor, så vet jag inte riktigt hur min kropp beter sig (om det visar utslag innan mens alltså). Förutom lite molvärk, som jag brukar ha innan mens, har jag inga andra symptom alls. Så det kan lika gärna vara mensen som är på g.
Jag vill gärna (om jag har tålamod ) ta ett graviditetstest först på BIM om inte mensen kommit då.
Det är svagt men tycker mig se ett plus :) Prova igen på söndag så är det säkert starkare!
Åh nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra...
Jag gifter mig nästa lördag. Är på BIM-2 eller 3. Tog ett lloyds test nu på morgonen som var negativt. Vågar jag lita på det och kunna börja äta primolut nor och skjuta upp min mens eller ska jag ändå hoppas på att jag är gravid? Vad hade ni gjort?
Ser ut som ett streck men köp ett digitalt istället!
Det var neg på gravtestet. Så jag försöker nästa månad!