• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-08-12 16:42:02 följande:

Känner att jag måste fråga er kloka kvinnor...
    Vet att ÄL-test kan ge utslag på både graviditet och mens. Men hur ska testet då ge utslag? Ska det vara starkt positivt? Har haft negativt på G-test i några dagar men ser ökning på ÄL-testet. Indikation att mensen är på G?

Svårt att svara på, raring. Jag har aldrig fått utslag på äl-test innan mens, men finns ju de som jämt får det. Håller tummarna för att stegringen beror på graviditet istället!

Du har ingen bild på stegringen som du kan lägga upp här? Såhär såg min ut nu när jag var gravid. Från äl +7 och framåt.
  • Regnbågsfärg
    Symetrical skrev 2015-08-12 07:28:04 följande:
    Absolut positivt! Stort grattis och välkommen till bf april 2016-tråden! smile2.gif
    Hihi tack!
    Ska göra ett clearblue på lördag sen tror jag på det :)
    Hoppas stannar kvar bara ...
  • Angdev
    Symetrical skrev 2015-08-12 17:52:31 följande:
    Svårt att svara på, raring. Jag har aldrig fått utslag på äl-test innan mens, men finns ju de som jämt får det. Håller tummarna för att stegringen beror på graviditet istället! smile1.gif

Du har ingen bild på stegringen som du kan lägga upp här? Såhär såg min ut nu när jag var gravid. Från äl +7 och framåt. phpztK7GD06788.jpg
    Det nedersta är från idag. Ingen jätteökning men hoppas såklart.
  • Pluttan
    Angdev skrev 2015-08-12 16:42:02 följande:

Känner att jag måste fråga er kloka kvinnor...

Vet att ÄL-test kan ge utslag på både graviditet och mens. Men hur ska testet då ge utslag? Ska det vara starkt positivt? Har haft negativt på G-test i några dagar men ser ökning på ÄL-testet. Indikation att mensen är på G?

När min mens är på g visar äl test en liten ökning. Alltså precis som några dagar innan positivt.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Pluttan

När äntligen äl testet visar positivt nu idag är naturligtvis min man i väg och jobba hela kvällen/natten. Och jag jobbar imorgon. Tror ni det är för sent att sexa först i morgon kväll? Vill ju inte missa denna chansen då jag har starkare äl eftersom jag har knaprat rosenrot denna månaden.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-08-12 20:30:36 följande:
    Det nedersta är från idag. Ingen jätteökning men hoppas såklart. phpSkeUqU42487.jpg
    Skulle säga dubbelt så starkt som det igår!

Hoppas att det inte är pga mensen bara! När har du bim?
  • Angdev
    Symetrical skrev 2015-08-12 20:56:58 följande:
    Skulle säga dubbelt så starkt som det igår!

Hoppas att det inte är pga mensen bara! När har du bim?
    Har BIM på fredag ÄL+12 idag. Tycker iofs att något borde ha synts på g-testet idag. Plussade sist 2 dagar innan BIM.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti