Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Plussade nu ikväll på bim. :)
Negativt test i går morse, gravtesterna de billiga ät slut vill inte använda de dyra ännu.
I dag var det 28 dagar sen förra mensen kom då ett missfall. Så förstår att äl kan ha blivet lite senare. Hade äl känningar torsdag och lördag förr förra veckan. Dvs att jag antingen är på äl + 13 eller + 11 idag. Tempar som en galning på dagen brukar få en dipp när mensen är på g och brukar ligga på 37,5 som gravid.
Tempen har vandrat under dagen 37.1/37.2 o nu senaste 37.3 så ingen dipp ännu.
Men inte så hög som jag vill, sen det faktum att jag alltid plussat på äl+ 11 till och med +10 gör mig såklart oxå rätt säker på att det är kört.
Mina positiva saker
@ tempen börja gå upp
@ lite ömma bröstvårtor
@ pms är inte lila jobbig
@ inga flytningar som jag brukar ha innan mens
Negativa
@ negativt gravtest i går
@ inte så hög Temp jag ville
Grattis!! :)
Plussade nu ikväll på bim. :)
Idag dippade min temp så mensen är nog på intågande. Hoppar till bim september om där finns någon sådan grupp?
Japp visst var det mensen som kom igår 4 dagar för tidigt. Testade ju ÄL från 10 cykeldagen till 19onde och inget utslag alls. Mensen kom på 24 cykeldagen. Aldrig kommit så tidigt förr. Kan va så att kroppen hoppade över ÄL och därav kom mensen så tidigt. Hur som helst är nästa BIM den 4 eller 5e september och ÄL är beräknat runt 22-25 augusti. Sambon åker iväg i 6 veckor den 22e så det är sista chansen att bli gravid på ett tag. Hoppas ÄL kommer så att vi har en chans nu :) Hoppar till en september tråd. Lycka till alla ni som inväntar BIM
Hejsan tjejer:)
Har inte varit inne på en vecka eller så.
Har känt mig lite stressad av att läsa här.
Är på BIM -6 idag.
Har en molande värk nere i magen, men det hade jag dom andra två försöken också. Men inte såhär tidigt. Kan man känna det såhär tidigt?
Känner inget i brösten, är dock trött men det har jag varit i 2v så lite svårt att skilja på om jag är mer trött eller inte.
Hejsan tjejer:)
Har inte varit inne på en vecka eller så.
Har känt mig lite stressad av att läsa här.
Är på BIM -6 idag.
Har en molande värk nere i magen, men det hade jag dom andra två försöken också. Men inte såhär tidigt. Kan man känna det såhär tidigt?
Känner inget i brösten, är dock trött men det har jag varit i 2v så lite svårt att skilja på om jag är mer trött eller inte.