• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-13 16:36:49 följande:

Plusset stämde mycket riktigt men det ville sig inte iallafall.. Idag kom han ut tyvärr. :(

Beklagar. :,-(
  • Anonym (Funderam..)
    Symetrical skrev 2015-08-13 17:00:35 följande:

Beklagar. :,-(

Tack snälla! Försöker se det positivt iallafall, den var inte menad för oss tydligen.. Bättre lycka nästa gång! :)
  • Regnbågsfärg
    Solstrålen1988 skrev 2015-08-13 15:56:54 följande:

BMI -6, är konstant trött, har huvudvärk ofta senaste dagarna, kissnödig hela tiden så fort jag inte gör något och mycket oftare hungrig, blir de på två sek också. Får hoppas att det är bra tecken trots att jag saknar vanliga som molande värk och ont i brösten. Minns att när jag väntade tösen så hade jag inga symtom innan jag fick positivt test

Hoppas!!
  • Anonym (otålig)
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-13 16:36:49 följande:

Plusset stämde mycket riktigt men det ville sig inte iallafall.. Idag kom han ut tyvärr. :(

Beklagar:-/ vi håller tummarna på att september blir vår månad!
  • Anonym (Funderam..)
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-13 17:16:42 följande:

Beklagar:-/ vi håller tummarna på att september blir vår månad!

Tack! September känns som en bra månad! Håller tummarna för oss båda jag med :)
  • MakeitHappen
    Sali2015 skrev 2015-08-13 08:26:10 följande:

Japp visst var det mensen som kom igår 4 dagar för tidigt. Testade ju ÄL från 10 cykeldagen till 19onde och inget utslag alls. Mensen kom på 24 cykeldagen. Aldrig kommit så tidigt förr. Kan va så att kroppen hoppade över ÄL och därav kom mensen så tidigt. Hur som helst är nästa BIM den 4 eller 5e september och ÄL är beräknat runt 22-25 augusti. Sambon åker iväg i 6 veckor den 22e så det är sista chansen att bli gravid på ett tag. Hoppas ÄL kommer så att vi har en chans nu :) Hoppar till en september tråd. Lycka till alla ni som inväntar BIM

jag fick min mens idag med... också 4 dagar för tidigt?!  min kom på 25 dagen i cyklen brukar inte heller för mig va så tidig så jag var inte alls beredd på det imorse!

Lycka till nästa gång!

• MakeitHappen

Ni kan ta bort mig från listan .... Idag kom mensen, 4 dagar för tidigt. Var inte alls beredd på det men så är det.... Gör om gör rätt.. Provar nästa månad ..... igen...
    :)

• Symetrical
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-13 17:05:53 följande:
    Tack snälla! Försöker se det positivt iallafall, den var inte menad för oss tydligen.. Bättre lycka nästa gång! :)
    Helt rätt tänk! Bättre att kroppen tar hand om det på eget bevåg än att det skall bli en massa komplikationer längre fram.

Dessutom är det ju lättare att bli gravid igen efter ett MF, så bara att hoppas på det bästa.
  • Anonym (Funderam..)
    Symetrical skrev 2015-08-13 18:38:26 följande:

Helt rätt tänk! Bättre att kroppen tar hand om det på eget bevåg än att det skall bli en massa komplikationer längre fram.

Dessutom är det ju lättare att bli gravid igen efter ett MF, så bara att hoppas på det bästa.

Jag gillar hur du tänker!
  • Symetrical
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-13 19:04:33 följande:
    Jag gillar hur du tänker!
    För mig tog det sig på första försöket efter mitt tidiga MF. Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti