Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Är det bra om tempen går upp?
36,5 igår kl 09 och 36,9 kl 09 idag.
BIM 21/8, alltså nästa fredag.
Lätt molvärk och mycket flytningar idag, dock genomskinliga.
Idag dippade min temp så mensen är nog på intågande. Hoppar till bim september om där finns någon sådan grupp?
Såå konstig idag. Typ illamående men mer yr.
Hungrig! Men ändå inte sugen.
Vi är inte hemma så kan inte välja att äta sånt jag är sugen på. Sugen på saltgurka
Apelsinjuicen imorse var så äcklig att jag fick tvinga i mig det, i vanliga fall älskar jag det.
Ilningar i underlivet idag och något som inte känns igen som mensvärk!
Längtar till bim på lördag
Plussade nu ikväll på bim. :)
Bim+1 och idag känner jag nog lite mensvärk så den kommer nog när som helst. :-/
Är det bra om tempen går upp?
36,5 igår kl 09 och 36,9 kl 09 idag.
BIM 21/8, alltså nästa fredag.
Lätt molvärk och mycket flytningar idag, dock genomskinliga.
Ni som plussat har eran temp sjunkit eller är den detsamma. Min mens höll på i omgångar i 1,5 dag och tempen har inte sjunkit något alls. Jag plussade ju i lördags och i måndags. Kontaktade mödravårdscentralen och dom bad mig ta nytt test då tydligen 1 av 4 kvinnor har mens som vanligt trots att dom vart gravida. Jag känner mig likadan som innan mens (trött, växtvärk sedan i fredags och en konstig känsla). Vill ju inte hoppas för mycket, men ska ta ett till test i morgon och se vad det visar. Någon som vart med om detsamma?
BMI -6, är konstant trött, har huvudvärk ofta senaste dagarna, kissnödig hela tiden så fort jag inte gör något och mycket oftare hungrig, blir de på två sek också. Får hoppas att det är bra tecken trots att jag saknar vanliga som molande värk och ont i brösten. Minns att när jag väntade tösen så hade jag inga symtom innan jag fick positivt test
Plusset stämde mycket riktigt men det ville sig inte iallafall.. Idag kom han ut tyvärr. :(
Ni som plussat har eran temp sjunkit eller är den detsamma. Min mens höll på i omgångar i 1,5 dag och tempen har inte sjunkit något alls. Jag plussade ju i lördags och i måndags. Kontaktade mödravårdscentralen och dom bad mig ta nytt test då tydligen 1 av 4 kvinnor har mens som vanligt trots att dom vart gravida. Jag känner mig likadan som innan mens (trött, växtvärk sedan i fredags och en konstig känsla). Vill ju inte hoppas för mycket, men ska ta ett till test i morgon och se vad det visar. Någon som vart med om detsamma?