• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Sajocawa
    halo83 skrev 2015-08-13 21:42:00 följande:

Jag har sen jag var 15 år aldrig haft pms .. Aldrig! Men idag känner jag av den, blir arg ledsen å irriterad för minsta lilla .. Sååå drygt! Molvärk oxå så gissar starkt på att det inte blir nåt den här gången heller.. Ska man orka med ett 16: e försök??

Men det tycker jag låter bra ju ;)
    När jag var gravid förra gången va mitt enda tidiga symptom mina humörsvängningar... Den gången var det alltså inte planerat ens (Mao var graviditetssymptom inget jag gick och letade efter) men jag va ändå 110% säker på att jag måste vara gravid för jag va arg, ledsen och irriterad för minsta lilla. Så jag hejar vidare på dig!
  • Elyssa81
    Angdev skrev 2015-08-13 21:06:51 följande:

BIM imorgon och jag tror mer och mer att det inte blir något denna gång heller. Inga ömma bröst som jag hade med förra graviditeten, det var mitt enda symptom så det har jag en del tillit till.

Ni som väntar syskon, eller fått mer än 1 barn, hade ni olika symptom vid dom olika graviditeterna?

//Deppig kärring som försöker greppa efter halmstrån ;)

Detta är min femte graviditet. Har känt olika nästan varje gång.

Du kan lägga till mig på plus-listan . Plussade 9/8 BF 16 april, tredje barnet,
  • Anonym (Tredje gången gillt)

Fick mens idag! Ända positiva med det är att nu är min cykel regelbunden igen.

Får hoppas på en majbebis istället:)

Lycka till ni andra som fortfarande väntar och ni som plussat!

• Symetrical
    Anonym (Funderam..) skrev 2015-08-13 20:12:45 följande:
    Häftigt! Ska man räkna denna blödning som mens då? :)
    Ja, det kan du göra, men var även beredd på att äl kan ske lite senare nästa cykel, beroende på hur fort allt kommer ut.

Brukar du köra med äl-test, eller? För isf märker du ju det på dem.
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-08-13 21:06:51 följande:

BIM imorgon och jag tror mer och mer att det inte blir något denna gång heller. Inga ömma bröst som jag hade med förra graviditeten, det var mitt enda symptom så det har jag en del tillit till.

Ni som väntar syskon, eller fått mer än 1 barn, hade ni olika symptom vid dom olika graviditeterna?

//Deppig kärring som försöker greppa efter halmstrån ;)

Helt olika för mig i alla fall!

Förra gången hade jag galet svullna och ömma bröst, men kände inte så mycket annat alla, förutom någon sorts euforisk känsla i kroppen. Den känslan hade jag även den här gången, men inga svullna eller ömma bröst alls i princip (förutom känsliga bröstvårtor), däremot var molvärk och illamående med påtagligt nu.

Håller tummarna för dig!
  • MoKa

Gjorde ett testa tidigt nu och det var verkligen supernegativt :( Hade hoppats på en liten skugga i alla fall.

Jaja bara fortsätta vänta in bim och hoppas det ändå kan ha tagit sig. Annars tycker jag min kropp får sluta bete sig så här skevt så man kan tro massa saker.

• TootsieRoll

Hej alla! Jag har inte varit med i tråden men hoppas att någon kan hjälpa mig att tyda mitt test! Hade BIM igår och fick för en stund sen detta resultat:

Hjälp?! Vad tror ni?? Tacksam för svar!

<3

• TootsieRoll
    TootsieRoll skrev 2015-08-14 08:25:07 följande:

Hej alla! Jag har inte varit med i tråden men hoppas att någon kan hjälpa mig att tyda mitt test! Hade BIM igår och fick för en stund sen detta resultat:

Hjälp?! Vad tror ni?? Tacksam för svar!

<3

• Angdev

Det ville sig inte denna gången heller :( Mensen på ingång. Hoppas på majbebis och att det tar sig på vårt 10:e försök. Uppdaterar listan en sista gång ikväll och överlämnar sedan ansvaret på frivillig. Önskar er gravida lycka till! Och till er som ännu inte plussat, hoppas vi inte ses i september-tråden ;)

• MoKa
    Angdev skrev 2015-08-14 08:30:17 följande:

Det ville sig inte denna gången heller :( Mensen på ingång. Hoppas på majbebis och att det tar sig på vårt 10:e försök. Uppdaterar listan en sista gång ikväll och överlämnar sedan ansvaret på frivillig. Önskar er gravida lycka till! Och till er som ännu inte plussat, hoppas vi inte ses i september-tråden ;)

Så tråkigt! Hoppas det går bättre nästa försök!

Bra jobbat med att hålla listan uppdaterad :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti