• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • halo83
    m2b skrev 2015-08-17 18:32:05 följande:

På väg ge upp nu. Känns så hopplöst. Mensen är på intågande

Samma här.. Bim på torsdag men känns kört. Neg på alla test utom på cb i går men de var nog ett spök
  • m2b
    frijdah skrev 2015-08-17 18:38:34 följande:
    Då är vi två! Men än är inte hoppet ute, hang in there!
    Vad är du på för försök? När är BIM? Fattar inte hur man ska orka månad efter månad. Hopp/väntan/förtvivlan. Usch.
  • m2b
    halo83 skrev 2015-08-17 18:54:04 följande:
    Samma här.. Bim på torsdag men känns kört. Neg på alla test utom på cb i går men de var nog ett spök
    Men då finns det fortfarande hopp! Ska hålla tummarna för dig. ?????
  • Thotis90

BIM-2 idag, första försöket. Jag har inga stora förhoppningar med tanke på att vi innan uppehållet (6 månader) försökte få barn i 3 år.

Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • frijdah
    m2b skrev 2015-08-17 19:48:42 följande:

Vad är du på för försök? När är BIM? Fattar inte hur man ska orka månad efter månad. Hopp/väntan/förtvivlan. Usch.

Förstår inte heller hur man orkar varje månad, men vill man något tillräckligt mycket så vägrar man ge upp :). Försökt sedan i Maj i år, har bim nu på onsdag 19/8. Har haft en massa symptom men när jag vaknade idag hade jag en sjuk mensvärk och livmodertappen har öppnat sig så jag har i stort sätt gett upp hoppet denna månaden. Själv då?
  • Malin 845

Då mina äl tester inte är positiva än, ska jag ta varje dag eller varannan? Kan ju stegra fort, men kan samtidigt ta tid eller inte ske alls :/. Kan bli att äl hoppar över och bli den 5/9 då nästa äl är beräknad istället? :/

• halo83
    m2b skrev 2015-08-17 19:49:40 följande:

Men då finns det fortfarande hopp! Ska hålla tummarna för dig. ?????

Tack! Jag har då tappat hoppet.. Visar väl sig på tempen i morgon bitti
  • Maka94

BIM om en vecka, Måndag den 24/8. Jag som inte hade tänkt testa något innan BIM den här gången funderar på att testa på fredagsmorgon då vi är bortbjudna på kvällen. Vill inte dricka alkohol i onödan :)

• m2b
    frijdah skrev 2015-08-17 20:04:56 följande:
    Förstår inte heller hur man orkar varje månad, men vill man något tillräckligt mycket så vägrar man ge upp :). Försökt sedan i Maj i år, har bim nu på onsdag 19/8. Har haft en massa symptom men när jag vaknade idag hade jag en sjuk mensvärk och livmodertappen har öppnat sig så jag har i stort sätt gett upp hoppet denna månaden. Själv då?
    Första försöket va i april och det tog sig men blev ett mf och efter det nada. Tyckte haft lite blod när torkat mig och mensen är beräknad idag/imorgon så stämmer. Men man slutar ändå inte hoppas förrän blöder ordentligt. Sjukt egentligen. Tagit test i söndags som va neg. Ja ja. Psykiskt jobbigt är det tycker jag
  • frijdah
    m2b skrev 2015-08-17 21:15:42 följande:

Första försöket va i april och det tog sig men blev ett mf och efter det nada. Tyckte haft lite blod när torkat mig och mensen är beräknad idag/imorgon så stämmer. Men man slutar ändå inte hoppas förrän blöder ordentligt. Sjukt egentligen. Tagit test i söndags som va neg. Ja ja. Psykiskt jobbigt är det tycker jag

Usch vad tråkigt, beklagar! Jag tog med ett test igår som visade neg eller "inte gravid" det va ett sånt cb med veckoindikator. Tänkte "jaja det e kanske för tidigt att se" men idag känns det verkligen som att mensen är på ingång :( håller med om att det tar på en som f*n psykiskt, men skam den som ger sig!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti