Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Behöver pepp å stöd.. Är inte mitt "år"....
Först kåvepenin pga en infektion.. Å nu en urinvägsinfektion, började få ont i förrgår- idag börjat nästa antibiotikabeh.. Två kurer på mindre än en månad... :'( min kropp är nog sliten nu.. Klurar på att boosta med vitaminer...
Så hade jag ju den där märkliga mensen i början av aug... sen kollat flytningar- inga ÄL flytningar typ- hoppas äl varit ändå... Myst ändå där de borde va men nä känns som att kroppen inte vill det jag/vi vill...
Rätt uppgiven nu...
Just haft äl, nu nedräkning till BIM. Har inte tempat eller ältestat denna månad. Inte heller varit så aktiv på FL. Fjärde försöket. Hoppas på detta försök
Sessie när hade du äl? Jag har så grymma värkar i tjejmagen och tyckte mig ana ljusrosa på pappret idag. Kan vara att ägget släppt men vet inte. Har ju inte haft riktig mens på alla år med hs och känns inte som pms eller mensvärk. Att man glömmer så fort hur det var
Jag hade starka känningar i helgen och har fått postiiva äl-test fredag-måndag..ska göra ett till nu och kolla.. =)
När hade du ÄL?
Ja .. jag vet hur det är..har också glömt hur det var. Men jag tror att det bästa är att vänta o se, inte försöka "känna efter" och inte ta grav-test för tidigt för det kan ändå vara missvisande
Gjord nyss ett till ÄL-test och det var också positivt. Använder mig av Clearblue digital med dubbel indikator. Det står ju att den ska mäta dem 4 mest fertila dagarna. Nu har ja tagit 5 test som varit positiva. Någon som vart med om samma sak och kan det verkligen vara så att man får positivt test fast det står 4 dagar?
Är lite förvirrad faktiskt. Har läst dem som har fått många positiva äl-test som det senare visat varit gravida i stället.
Givetvis svårt att svara på men drf jag e nyfiken på om någon vart med om samma sak och just med dessa testen?
Bim-2 idag neg på testet å temp på väg ner så får inse att det inte gick denna 15:e gång heller... Känns rätt hopplöst just nu
Gjord nyss ett till ÄL-test och det var också positivt. Använder mig av Clearblue digital med dubbel indikator. Det står ju att den ska mäta dem 4 mest fertila dagarna. Nu har ja tagit 5 test som varit positiva. Någon som vart med om samma sak och kan det verkligen vara så att man får positivt test fast det står 4 dagar?
Är lite förvirrad faktiskt. Har läst dem som har fått många positiva äl-test som det senare visat varit gravida i stället.
Givetvis svårt att svara på men drf jag e nyfiken på om någon vart med om samma sak och just med dessa testen?
Mensen kommer nu. Blöder. Så inget nu heller. Vi missar i alla fall inte äl. Men verkar kvitta tyvärr. Fan
Kunde inte hålla mig och testade naturligtvis idag också hehe! Blev ett lika svagt. Men då kanske de inte är spök iaf? Aja bara vänta och se :)
Behöver pepp å stöd.. Är inte mitt "år"....
Först kåvepenin pga en infektion.. Å nu en urinvägsinfektion, började få ont i förrgår- idag börjat nästa antibiotikabeh.. Två kurer på mindre än en månad... :'( min kropp är nog sliten nu.. Klurar på att boosta med vitaminer...
Så hade jag ju den där märkliga mensen i början av aug... sen kollat flytningar- inga ÄL flytningar typ- hoppas äl varit ändå... Myst ändå där de borde va men nä känns som att kroppen inte vill det jag/vi vill...
Rätt uppgiven nu...