Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Gaah jag blir så jvla trött!!
Testet var helt blankt med morgonkiss.
Det här var 4e försöket...
Jag har varit gravid 5ggr, 2 barn, 1 missfall och 2 aborter. Jag har ALLTID blivit gravid på första försöket, alltid! (Utom de två gångerna jag gjorde abort då blev jag gravid trots p-piller).
Fattar inte varför kroppen krånglar nu, jag är 22, jag är för ung för sån här skit!!
Så jäkla trött på allt just nu att jag har stor lust att sluta försöka mer, det är så jäkla dryg att må skit varje gång testet blir negativt eller mensen kommer .
Sorry för gnällinlägg men sambon är i skolan så jag har ingen att spy ur mig frustrationen på
Då har mensen kommit som förväntat för min del. Måtte nästa månad vara rätt månad för oss att plussa i. Det är trist att det inte tar sig när man vet att man täckt upp äl. Man undrar liksom vad det är som inte vill sig... men lyckligtvis är jag än så länge en sån person som direkt nu blir taggad för nästa omgång av försök, ser det liksom som en ny chans att ta tillvara på! Min prenumeration på NC går ut denna månad så jag ska nog inte förnya den eller köra med äl-test denna månad för att vara avslappnad/ovetande om när äl sker. Men ja.. vi får se;)
Finns det en september-tråd att ansluta sig till?
Lycka till alla!
Jag ger upp är på ÄL +15 idag, och cykeldag 40 idag.... Negativt gravtest imorse. Nu får fan mensen ta och komma så vi får ta nya tag... Denna vänta är olidlig...
Åh jag känner med dig. Alltid ska det vara något som bråkar :(
Min kropp behövde vila efter två missfall i v.10. Som ett försök att slippa operation för en cysta spm inte ville försvinna så fick jag dessutom äta tre månader med ppiller. Att äta ppiller när hela jag skriker efter ett barn var fruktansvärt. Jag mådde jättedåligt, både psykiskt och fysiskt, av tabletterna MEN efter så hade kroppen fått vila, min hormonbalans stabiliserats och jag blev gravid direkt efter första mensen efter ppiller stopp :)
Jag vet att det är skit jobbigt men ibland behöver kroppen vila för att fungera som den ska.
<3 Håller tummarna för dig
Önskar er alla lycka till, både till er som plussat och till er som fortsätter försöka! Jag drar mig ur denna tråden nu då tant röd dök upp i morse :(. Vi får se om jag och sambon fortsätter försöka eller om vi tar en paus i bebisverkstaden. Ha det så bra allihop, kram!
Gaah jag blir så jvla trött!!
Testet var helt blankt med morgonkiss.
Det här var 4e försöket...
Jag har varit gravid 5ggr, 2 barn, 1 missfall och 2 aborter. Jag har ALLTID blivit gravid på första försöket, alltid! (Utom de två gångerna jag gjorde abort då blev jag gravid trots p-piller).
Fattar inte varför kroppen krånglar nu, jag är 22, jag är för ung för sån här skit!!
Så jäkla trött på allt just nu att jag har stor lust att sluta försöka mer, det är så jäkla dryg att må skit varje gång testet blir negativt eller mensen kommer .
Då mina äl tester inte är positiva än, ska jag ta varje dag eller varannan? Kan ju stegra fort, men kan samtidigt ta tid eller inte ske alls :/. Kan bli att äl hoppar över och bli den 5/9 då nästa äl är beräknad istället? :/
Nu börjar jag ärligt talat bli trött på att aldrig få något svar i tråden :(. Ställer frågor och ingen svarar.. :(
Dagens sticka idag, känns kört då de blir svagare istället för starkare..