• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • TouchOfRed
    Linkken skrev 2015-08-13 14:39:16 följande:

Idag har vi äntligen fått se det lilla miraklet på ultraljud! Vilken otrolig känsla det var och allt var precis som det skulle. Jag är så lycklig!! Nu kommer vi nog att berätta för familjen åtminstone och inte vänta mer (är i v. 11) för läkaren sa att allt utvecklats normalt och hjärtat slog bra, så det finns ingen anledning att oroa sig.

Grattis, så underbart! <3
  • esch

Mina dagar är desamma, dag ut och dag in. Jag bara sover, mår illa och kissar. Får knappt i mig någon mat. Har ingen ork till något, eftersom att jag mår så illa.

Har fått lergigan comp nu. Så ska testa dem. Någon annan här inne som mår så pass dåligt som jag? Eller har gjort? Hur gjorde ni?

Jag har testat allt. Inget hjälper.

• Camrad

Jag mår också fruktansvärt illa ????
    Kan äta lite (mest frukt eller grönsaker) men har enorma problem med att dricka.
    Klarar inte vatten i någon form eller mjölk och blir skakig, får huvudvärk, jättetörstig och helt nere av vätskebrist.
    Idag har jag testat lergigan comp och har kunnat dricka lite mer.
    Får såna hemska hjärtklappningar av medicinen bara ????

Ska testa akupunktur hos bm på måndag och se om det hjälper.

• JSA94

Jag var på första besöket hos barnmorska idag, är överlycklig, 21 år och gravid med mitt första barn :) längtar tills jag får se den lille 10 september på ultraljud??

• esch
    Camrad skrev 2015-08-14 23:02:28 följande:

Jag mår också fruktansvärt illa ????
    Kan äta lite (mest frukt eller grönsaker) men har enorma problem med att dricka.
    Klarar inte vatten i någon form eller mjölk och blir skakig, får huvudvärk, jättetörstig och helt nere av vätskebrist.
    Idag har jag testat lergigan comp och har kunnat dricka lite mer.
    Får såna hemska hjärtklappningar av medicinen bara ????

Ska testa akupunktur hos bm på måndag och se om det hjälper.

Usch, det är så jobbigt! Dricka kan jag. Äta däremot... Allting är osmakligt o motbjudande. Förstoppad är jag med. Så jag sitter med en jäsande mage o dricker resorb dagarna igenom. Hihi.

Hur mår du i övrigt? Trött? Eller så
  • Johje

har tidigare läst om denna Facebook grupp, är gärna med sålänge den är anonym! :) Withoutreasons@hotmail.com

Har mått som vanligt under hela tiden så man undra ju om det växer nått där inne?! Ska på vul på måndag, ska bli spännande! :)

• Dahlaya

Facebook gruppen skrevs det om i familjelivgruppen väntar barn i feb/mars om jag inte minns fel, inte i denna :)

Nu har jag gått in i v 11, och har bokat gravidmassage imorgon, men nu blrjade jag läsa en massa inlägg på internet och blir lite orolig.. Är det någon som har fått massage när ni vart gravida och i vilken vecka?

Jag fick i v 14 förra gången och det gick bra,men står en massa om "upp till 12v"?

• linuslotta
    Dahlaya skrev 2015-08-18 20:05:05 följande:

Facebook gruppen skrevs det om i familjelivgruppen väntar barn i feb/mars om jag inte minns fel, inte i denna :)

Nu har jag gått in i v 11, och har bokat gravidmassage imorgon, men nu blrjade jag läsa en massa inlägg på internet och blir lite orolig.. Är det någon som har fått massage när ni vart gravida och i vilken vecka?

Jag fick i v 14 förra gången och det gick bra,men står en massa om "upp till 12v"?

Innan v. 12 ska man inte masseras. Har jag fått höra efter att jag fått missfall 2 ggr när jag gjort massage innan v.12
    Mina missfall behöver ju inte bero på det men kan lika gärna vara det eftersom de avråder en att göra det.
    Vore jag dig så skulle jag avboka eller flytta fram tiden ett par veckor.
Svar på tråden B/F mars 2016