B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Idag har vi äntligen fått se det lilla miraklet på ultraljud! Vilken otrolig känsla det var och allt var precis som det skulle. Jag är så lycklig!! Nu kommer vi nog att berätta för familjen åtminstone och inte vänta mer (är i v. 11) för läkaren sa att allt utvecklats normalt och hjärtat slog bra, så det finns ingen anledning att oroa sig.
Mina dagar är desamma, dag ut och dag in. Jag bara sover, mår illa och kissar. Får knappt i mig någon mat. Har ingen ork till något, eftersom att jag mår så illa.
Har fått lergigan comp nu. Så ska testa dem. Någon annan här inne som mår så pass dåligt som jag? Eller har gjort? Hur gjorde ni?
Jag har testat allt. Inget hjälper.
Jag mår också fruktansvärt illa ????
Kan äta lite (mest frukt eller grönsaker) men har enorma problem med att dricka.
Klarar inte vatten i någon form eller mjölk och blir skakig, får huvudvärk, jättetörstig och helt nere av vätskebrist.
Idag har jag testat lergigan comp och har kunnat dricka lite mer.
Får såna hemska hjärtklappningar av medicinen bara ????
Ska testa akupunktur hos bm på måndag och se om det hjälper.
Jag var på första besöket hos barnmorska idag, är överlycklig, 21 år och gravid med mitt första barn :) längtar tills jag får se den lille 10 september på ultraljud??
Jag mår också fruktansvärt illa ????
Kan äta lite (mest frukt eller grönsaker) men har enorma problem med att dricka.
Klarar inte vatten i någon form eller mjölk och blir skakig, får huvudvärk, jättetörstig och helt nere av vätskebrist.
Idag har jag testat lergigan comp och har kunnat dricka lite mer.
Får såna hemska hjärtklappningar av medicinen bara ????
Ska testa akupunktur hos bm på måndag och se om det hjälper.
har tidigare läst om denna Facebook grupp, är gärna med sålänge den är anonym! :) Withoutreasons@hotmail.com
Har mått som vanligt under hela tiden så man undra ju om det växer nått där inne?! Ska på vul på måndag, ska bli spännande! :)
Hej!
Jag väntar också barn till mars och skulle vilja vara med i Facebookgruppen.
Min mail är: saravarhall@hotmail.com
Nu är man snart kommen till "de säkra veckorna"... Så även jag skulle vilja bli inbjuden. Men jag kan inte minnas vilken mailadress jag har på fb... Men testa gärna!
Men.vafan@hotmail.com
Sandberg.karin86@gmail.com
Facebook gruppen skrevs det om i familjelivgruppen väntar barn i feb/mars om jag inte minns fel, inte i denna :)
Nu har jag gått in i v 11, och har bokat gravidmassage imorgon, men nu blrjade jag läsa en massa inlägg på internet och blir lite orolig.. Är det någon som har fått massage när ni vart gravida och i vilken vecka?
Jag fick i v 14 förra gången och det gick bra,men står en massa om "upp till 12v"?
Facebook gruppen skrevs det om i familjelivgruppen väntar barn i feb/mars om jag inte minns fel, inte i denna :)
Nu har jag gått in i v 11, och har bokat gravidmassage imorgon, men nu blrjade jag läsa en massa inlägg på internet och blir lite orolig.. Är det någon som har fått massage när ni vart gravida och i vilken vecka?
Jag fick i v 14 förra gången och det gick bra,men står en massa om "upp till 12v"?