• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Junisol

Min barnmorskemottagningen har en bm som gör akupunktur och hon tar hål på två kärl under tungan. Detta hjälper mycket!!! Önskar jag vetat det första graviditeten också!

• Johje
    Socionomen skrev 2015-07-13 22:34:25 följande:

Hej allihopa

Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"

Om ni vill att jag lägger till er får ni skriva vad ni heter på facebook oxh inte mailadress.

.

Kan du hjälpa mig komma in i Facebook gruppen om den fortf är hemlig? :)
    Mitt namn är Frida Jensen
    Email withoutreasons@hotmail.com
    Bf 26/3! ??
  • Tett90

Denna fina lilla människa som bor i min mage fick vi se igår :)

• Dahlaya

Åh vad härligt, i vilken vecka är du i? Vi såg bebisen på ultraljudet i v 13+4 och ska göra ett extra ultraljud för att se könet i v 16+5 :) kan inte hålla oss

• TouchOfRed
    Tett90 skrev 2015-09-12 11:56:52 följande:

Denna fina lilla människa som bor i min mage fick vi se igår :)

Underbart! <3
  • Tett90
    Dahlaya skrev 2015-09-13 08:23:51 följande:

Åh vad härligt, i vilken vecka är du i? Vi såg bebisen på ultraljudet i v 13+4 och ska göra ett extra ultraljud för att se könet i v 16+5 :) kan inte hålla oss

Jag blev flyttad bak 4 dagar så vi kör v 13 igen känns de som ;) haha !
    Gör ni ett extra bara för att få veta kön? Vart gör ni de? Och får man göra de bara för att veta kön?
    Vi har rul i slutet av oktober och då hoppas vi kanske att den lilla visar så vi får veta ;)
  • Dahlaya

Hej! Ja vi gör ett extra bara för könet, men gynekologen kallar det för tillväxtkontroll med könsbestämning.. Crocus i linköping, privat och ej anslutet till landstinget så man betalar mer än när man går till vanlig doktor, men det är det värt :) 99% säkerhet på rätt kön i v 16-19 :)

Vi gör vårt rul ca en månad senare men de säger bara kön ifall de ser (de letar inte) och har hört att det ofta blir fel

• saraaj

Här är lilla krabaten vi fick se för en vecka sen, längtar så mkt!

Svar på tråden B/F mars 2016