Tillräckligt tillförlitligt? :p
Jag ska på fest i helgen med släkten. Ghaa, jag vet inte hur jag ska göra, min sambo ska inte med då han sedan tidigare ska hålla svensexa för sin vän.
Min mamma, mostrar, min syster m familj ska vara där.
Jag tror att jag är i vecka 5 enligt vad jag har kollat på sidor, men vad jag förstått svårt att veta om jag inte vet hur lång min menscykel är, och det vet jag inte..
Hur tycker ni jag ska göra? Det kommer drickas alkohol på festen och jag skulle inte kunna säga nej utan att det blev uppmärksamhet kring det. Funderar på att säga att jag har fått urinvägsinfektion och äter penicillin eller så ställer jag in och säger att jag har mensvärk eller något..
Jag känner att jag vill berätta för min mamma då jag vet hur glad hon skulle bli. Dock är syrran med familj där just nu, och det känns svårt att berätta för min mamma men inte syrran m.familj.
Ang symptomer så kissar jag sjukt ofta..innan kissade jag ca 4-5 ggr per dag. Nu känns det som att jag går en gång i timmen.. sedan jag plussade i morse har jag känt lite i magen, inte molande men jag har känt något..