drommenomenliten89 skrev 2015-07-11 12:03:55 följande:
[quote=75514902][quote-nick]Amanda87 skrev 2015-07-11 11:44:25 följande:[/quote-nick]
Så kul, jag bor också i Skåne; Malmö. Varför skulle det vara inbillning? :) Du har ju plussat! Jag har inte heller några vidare symptom som sagt.
Tänker att jag är glad att jag inte spyr och att jag kan äta allt som vanligt. När jag berättat för min sambo och vi pratade om ökad aptit osv så sa han bara "ja men då är det ju som att du varit gravid hela tiden"
[/
Jag bor i Örkelljunga så inte så långt ifrån varandra då! :) ja men har försökt i 4 år så kan inte riktigt förstå och sen gör det inte enklare när både mannen och min mamma säger åt mig att inte ta ut något i förskott utan jag ska vänta till BIM. Vad skönt det känns att inte vara ensam med att inte ha så mkt symtom, ja jag också är glad man får behålla det man äter :)
Haha min man vill inte ta ut något innan han kan få svar till 100% att jag är
Gravid så står helt själv.
Okej då förstår jag att du står tveksam till resultatet. Jag har bara haft mens tre gånger sedan jag tog ut min spiral och därmed oregelbunden mens så jag visste knappt ens när jag skulle få mens. Använde mig av någon app och testade när den sa att jag skulle haft mens för 4 dagar sedan. Fick plus inom 15 sekunder.
Inte så att vi planerat och kämpat för barn, vi sa mer att händer det så händer det. Tanken var dock att vi skulle väntat till sambon fått reda på om han fått tillsvidareanställning, men livet är för kort för att vänta på sådant. :)
Kul att vi bor nära! Kanske inte är lika hårt tryck i Örkelljunga som i Malmö men testa och ring på måndag. Eller så borde du ju kunna gå dit och testa dig. Hoppas det går bra för dig! :)