Amanda87 skrev 2015-07-11 11:00:04 följande:
Vad kul! Jag blir också 28! Var bor ni? :)
Jag blir bara kissig ganska ofta och känns som jag spänner magmuskler jämnt och ständigt men annars inget! Sedan har jag inte ansträngt mig något vidare så svårt att säga kring andfåddheten. Cyklar landsvägscykel och brukar cykla 15 mil i veckan. Har inte cyklat sedan jag plussade men det är pga vädret. Lär väl kanske få en chock då!
Håller med er om att några fler känningar hade fått det att kännas mer säkert och på riktigt, samtidigt är det ju dumt att vilja må dåligt :p speciellt nu när jag har 4 veckors semester. Inbillade mig dock i morse att kaffet smakade annorlunda..
Har ni märkt av det där med smaker och dofter?
Än så länge har jag inte märkt något med varken smak eller doft, men jag har alltid haft en "gravidnäsa" och känner direkt då något luktar illa eller annorlunda.
Magen tycks inte tycka om att jag anstränger mig så mycket, värker ganska ordentligt redan efter att jag stått eller gått en stund. Så jag får försöka sätta mig ner och vila med jämna mellanrum, tur att det är semester som gäller från och med nu. Kissar mer gör jag också, och när jag blir kissnödig måste jag slippa till en toalett direkt, att hålla sig är inte längre ett alternativ...
Men ingen trötthet och inga humörsvängningar, vilket faktiskt förvånar mig lite, heh...