fraizer skrev 2015-07-20 20:54:51 följande:
Var på inskrivning idag så nu börjar det kännas verkligt. Är i v 10 (9+5) och ska tillbaka till bm om två veckor och ta blodprover. Får inget ultraljud förrän v18 eller 19 här så det känns väldigt långt borta just nu.
Molvärken i magen har nu bytts ut mot ett illamående som jag inte alls gillar plus att jag skulle kunna sova dygnet runt. Den extrema matlusten finns inte alls här just nu pga av illamåendet så det händer lite i kroppen vecka efter vecka.
Så roligt! Vi ska på inskrivning om en vecka och jag längtar verkligen! Ska också försöka få ett privat ultraljud i v. 10 eller så, även om alla här får ett i v. 12. Jag är otålig, haha! Och vill veta att allt är som det ska eftersom vi försökt så länge.
Jag har mått väldigt illa och kräkts på morgnarna i en vecka nu (dock spyfri idag), är nu i v. 8 (7+3) och är otroligt trött och helt utan energi hela dagarna igenom. Det är förstås rätt jobbigt, men åtminstone känner jag mig rätt säker på att den lilla växer som h*n ska då och inte har försvunnit någonstans. Vilar så mycket jag kan nu bara och hoppas jag börjar må bättre så småningom. Jag lovade mig själv att inte gnälla om jag hade sån tur att jag blev gravid, så jag försöker hålla fast vid det!