Linkken skrev 2015-07-21 18:17:48 följande:
Så roligt! Vi ska på inskrivning om en vecka och jag längtar verkligen! Ska också försöka få ett privat ultraljud i v. 10 eller så, även om alla här får ett i v. 12. Jag är otålig, haha! Och vill veta att allt är som det ska eftersom vi försökt så länge.
Jag har mått väldigt illa och kräkts på morgnarna i en vecka nu (dock spyfri idag), är nu i v. 8 (7+3) och är otroligt trött och helt utan energi hela dagarna igenom. Det är förstås rätt jobbigt, men åtminstone känner jag mig rätt säker på att den lilla växer som h*n ska då och inte har försvunnit någonstans. Vilar så mycket jag kan nu bara och hoppas jag börjar må bättre så småningom. Jag lovade mig själv att inte gnälla om jag hade sån tur att jag blev gravid, så jag försöker hålla fast vid det!
Ja jag är också otålig men får helt enkelt vänta i 7 veckor till :)
Mitt illamående är inte roligt men köpte ett seaband på apoteket igår som ska kunna hjälpa mot det. Jag kräks inte utan mår bara illa men jag har alltid haft svårt för att kräkas så här håller jag emot så länge det bara går :)
Man får tänka att det kommer något fint sedan så då är det lite lättare när man mår dåligt :)