• Linkken

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Jag plussade för två dagar sedan för första gången och är alldeles vimsig av lycka! Solig Jag är nu i v. 5 + 5 och enligt hälsovårdaren är bebisen beräknad till den 5.3.2016.

Vore så roligt att följas åt med andra som är i samma sits! Glad

• Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
  • Nyholmskan
    safiia skrev 2015-07-23 14:18:08 följande:
    Jo, fast de här 6mån är ju ingenting jämfört med många andra så jag ska nog vara glad för det :) jag bor i Finland.
    Nä det är verkligen sant :)
  • DesireeB

Nu ska vi strax iväg till mvc! Så spännande! ???? bara inskrivningssamtal men ändå! ????

• Linkken
    Nyholmskan skrev 2015-07-24 00:39:25 följande:
    Ja helt galet! Tänker verkligen försöka ge mig ut o springa i morgon. Behöver röra på mig och jag vill helst inte gå upp så mkt i vikt då jag redan bär på 10 kg för mkt. Hoppas andan håller! Haha
    Jag saknar faktiskt träningen, innan jag blev gravid tränade jag 3-4 gånger i veckan, men nu just är jag så trött hela tiden att det mest bara blir kortare promenader. Jag hoppas verkligen jag ska komma igång snart igen, men löpningen får jag nog lämna nu ett tag, tuttarna gör för ont...

Lycka till med löpningen idag! Glad
  • elin1987

Var tvungen att göra ett till test för att se om det ökat då mina bröst slutat ömma sen en vecka tillbaka. Och jodå 3+ så lycklig <3

• Hallonen
    elin1987 skrev 2015-07-24 11:08:52 följande:

Var tvungen att göra ett till test för att se om det ökat då mina bröst slutat ömma sen en vecka tillbaka. Och jodå 3+ så lycklig <3 phpaJA6ze30004.jpg

Men så spännande! Vad kul! Grattis :) hur länge har ni försökt? Är ny i tråden :)
  • elin1987
    Hallonen skrev 2015-07-24 11:12:29 följande:
    Men så spännande! Vad kul! Grattis :) hur länge har ni försökt? Är ny i tråden :)
    17 månader :)
  • Hallonen
    elin1987 skrev 2015-07-24 11:23:51 följande:
    17 månader :)
    Då förstår jag att det verkligen är efterlängtat! Så spännande. Lycka till med allt :)
  • pannkakan87
    elin1987 skrev 2015-07-24 11:08:52 följande:

Var tvungen att göra ett till test för att se om det ökat då mina bröst slutat ömma sen en vecka tillbaka. Och jodå 3+ så lycklig <3

Haha det gjorde jag med häromdagen Tyst

Såhär såg första testet ut :P

• Hallonen
    pannkakan87 skrev 2015-07-24 16:04:33 följande:
    Haha det gjorde jag med häromdagen Tyst

Såhär såg första testet ut :P

Wow! Vilken skillnad från dag till dag! :) grattis!
  • safiia

Jag har svårt att låta bli att fortsätta testa :D men ja det kanske inte behövs.

Jag har egentligen minst symptom på morgonen, i morse blev jag nästan orolig. Men till eftermiddagen kom symptomen igen som tur :) sjukt trött har jag också blivit nu. Vi hade svärföräldrarna på besök och jag höll på att somna. Dessutom hämtade de en flaska vitt vin :P vi lär få spara det en tid... De vet alltså inget ännu.

I morgon börjar vecka 6 för mig. Någon annan som otåligt kollar gravidappar flera ggr per dag och väntar på att veckorna skall öka lite snabbare? :D

Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?