Tausen skrev 2016-05-19 14:56:37 följande:
Ät det bara jag som svettas om fötterna hela tiden, spelar ingen roll att jag är utan strumpor ens en gång. Blir galen. Tips någon?
Jag gör också de! Har utan strumpor hela tiden men de känns som att fötterna brinner upp!! Brukar gå ut och ställa mig innan jag ska sova men de hjälper bara en kort dtund... Eller spola i kallvatten
Tausen skrev 2016-05-19 17:26:15 följande:
Woho nu verkar slemproppen ha gått, så någonting händer iaf ;)
Märkte aldrig det med förra barnet. Barnmorskan trodde ju dock inte att det var nåt på gång riktigt än...suck...haft lite bruna flytningar sen jag var där, lite förvärkar och nu slemproppen. Vi får väl se helt enkelt. 1 vecka till bf nu iaf.
Woho! Man blir ju ändå glad då något händer än ingeting alls! Hoppas de är igång för dig snart
Min tjej är igång typ hela tiden i magen och mellan 14-18 är de som värst.. Hon borrar sig neråt så jag inte kan röra mig. Ligger i soffan och de hugger å ilar som satan... Är så less nu. Har också blivit grymt trött och vill bara sova. All energi som jag hade för några dagar sedan är borta! Bf om 2 dagar men känns just nu som att hon aldrig kommer komma ut...