lima76 skrev 2016-05-15 22:04:39 följande:
Stort grattis!! Vad skönt att allt gick bra och att du hann in och få droppet!
Så mysigt att det börjar droppa in bebisar nu <3
RobzMarley skrev 2016-05-15 16:35:48 följande:Skönt du mår bättre när det svalnat av. Jag saknar värmen. Mår bättre då. Frusen av mig haha.
Dricker hallonbladste men jag har köpt färdigt från Clippers. Men där är bara 50-% hallonblad. Sen annat. Spännande att göra eget! Har också hört ngt om kanel faktiskt. Att kanel och aka trigga lite
det är lite dubbelt, jag saknar också värmen men tänker att den kommer förhoppningsvis snart igen och detta är en chans att vila.. jag blir så hypad när det är varmt, måste ut och fixa, liksom...
Ska bli kul att prova hallonbladste, ska läsa på lite mer först.. Inget bidare om det bara ger en massa pinvärkar.. men om det stämmer att man blöder mindre efter förlossningen också så är ju det toppen.. taskigt om man skulle gå med avslag hela sommaren.. Kommer inte ihåg hur länge/hur mkt jag blött de andra gångerna... Tror inte det var jättelänge..
Ja ellerhur! Jag har bara provat det en gång. Men då fick livermodersinflammation och avslaget var inte som vanligt.
Men ska dricka nu. Drack mer innan nu har jag bara tagit en kopp om dan typ.
Ja, det är faktiskt lite dubbelt m värmen. Jag blir också så... Vill fixa i trädgården tex.. Så blir der dåligt m vila.