• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Mandy80

Hej!

Här är en till som väntar fjärde :)

Jag har aldrig mått illa i mina graviditeter utan alla har sett rätt lika ut. Förutom nu. Nu mår jag illa varje dag. Inte så jag spyr dock. Nån annan som mår helt annorlunda emot tidigare graviditeter?

Sen är jag 35 o kan därför få göra KUB. Nån annan som står inför de valet? Jag är så splittrad o osäker om jag verkligen vill göra de. Funderingar kring KUB?

Jag är nu i vecka 13 enligt sista mens.

/Amanda

• Moneal

Var i dag på ul.

och där konstaterade de att graviditeten bara är i vecka 6.

Så antingen så stämmer inte sista mens utan jag hade sen äl eller så har tyvärr graviditeten avstannat.

Ska tillbaka om 2-3 veckor och kolla igen.

Men jag fick en temphöjning 15:e av antar att äl kan ha varit 14:e sep.

Fick ju sedan ett klart + 29:e och 1-2 på digitalt 30:e så kan stämma.

I så fall var de första vara spök :)

• Mamacitaa

Hej

Väntar oxå 4e barnet :)

Mår helt annorlunda denna gng. Illamåendet gjorde sig påmind dagarna innan jag fick plus på stickan och har hållit i sig sen dess men försvann nån vecka där efter plusset.

Är glad att jag inte spyr men är nära :/ och jösses va trött jag är denna gng..

Men detta är spännande och läskigt. ;)

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa
    Moneal skrev 2015-10-15 18:23:33 följande:

Var i dag på ul.

och där konstaterade de att graviditeten bara är i vecka 6.

Så antingen så stämmer inte sista mens utan jag hade sen äl eller så har tyvärr graviditeten avstannat.

Ska tillbaka om 2-3 veckor och kolla igen.

Men jag fick en temphöjning 15:e av antar att äl kan ha varit 14:e sep.

Fick ju sedan ett klart + 29:e och 1-2 på digitalt 30:e så kan stämma.

I så fall var de första vara spök :)

Är du i vecka 6 (5+? )
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-10-15 20:58:19 följande:

Är du i vecka 6 (5+? )

enligt ul sa hon bara 6 inte om det var i vecka 5+ eller 6 hela veckor,tänkte inte på att fråga heller.
  • Mamacitaa
    Moneal skrev 2015-10-15 21:29:05 följande:

enligt ul sa hon bara 6 inte om det var i vecka 5+ eller 6 hela veckor,tänkte inte på att fråga heller.

Okej :)

När jag var i vecka 5+3 såg man bara som ett svart hål,ingen klump alls som skulle bli bebis. Men i vecka 6+5 såg man en klump med pickande hjärta.

Bilden du la upp nu se t o att dur slutet på vecka 6. Så jag håller tummarna för ett pickande hjärta på ditt nästa ul =)
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-10-15 21:32:42 följande:

Okej :)

När jag var i vecka 5+3 såg man bara som ett svart hål,ingen klump alls som skulle bli bebis. Men i vecka 6+5 såg man en klump med pickande hjärta.

Bilden du la upp nu se t o att dur slutet på vecka 6. Så jag håller tummarna för ett pickande hjärta på ditt nästa ul =)

Åh jag hoppas det! :)

Enligt läkaren syns inget foster på bilden utan bara hinnsäcken och gulekroppen men var otroligt svårt att se och att hon kanske tyckte sig se ett foster gömma sig, räknar jag från när jag förmodligen hade äl så skulle jag vara i ca vecka 5+5.

Men enligt sista mens skulle jag vara i 8+2.
  • Mandy80
    Mamacitaa skrev 2015-10-15 20:57:19 följande:

Hej

Väntar oxå 4e barnet :)

Mår helt annorlunda denna gng. Illamåendet gjorde sig påmind dagarna innan jag fick plus på stickan och har hållit i sig sen dess men försvann nån vecka där efter plusset.

Är glad att jag inte spyr men är nära :/ och jösses va trött jag är denna gng..

Men detta är spännande och läskigt. ;)

Vilken vecka är du i?

Jag tycker oxå detta är lite läskigt. Inte riktigt känt så med dom andra. Lustigt...
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-10-14 14:51:09 följande:

Idag fick jag se en liten boll med hjärtslag

Mätningar var enligt mina egna så det är ju perfekt! Överlycklig!

Men härligt!!!
  • RobzMarley
    Bibi84 skrev 2015-10-15 10:54:25 följande:

ska på inskrivning i v. 12+0, dvs. i mitten av november. ska då också få gå till barnmorskan då. Har bytt barnmorska då jag inte tyckte om den jag hade i förra graviditeten.
    Tränar fortfarande ganska bra, men i förrgår trodde jag seriöst att jag skulle spy. Går på kickboxning, så ganska hög puls i en del perioder, och det kändes. :) fler som tränar?

Nä tyvärr. Men med mina första tvä jobbade jag extra som instruktör så då körde jag fram t v 35. Men då Body balance. Det andra fick jag sluta med innan
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!