• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • RobzMarley
    lwa skrev 2015-10-05 07:21:25 följande:

Tack :)

Precis så känner jag oxå.. Det var inte såna grattis rop nu när 3an kom så vi får se hur många som sätter kaffet i halsen nu när 4 an kommer

Ja det är jättekul med hus :) vi har ett litet på 78 kvadrat som Vi hyrt Men köpt loss det för ett år sedan så nu måste vi bygga ut ,

Inte så roligt å bo i ett bygge med 4 små men men , hellre de än å bo i lägenhet . Kommer ta lång tid bara då min man är snickare å ska göra allt själv så det blir kvällar och helger .

Men de blir nog bra när det är klart :)

Vi renoverar också. Hör är dock rum till alla. Får ta sin tid. Har gjort vardagsrum, två sovrum nu sen vi flyttade in i augusti. Håller på m ena sonens rum. Fått riva ner väggar o bygga upp igen. Gammalt hus.
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-05 07:27:55 följande:
    Ja det är ju de, mitt kommer oftast på em/kväll.

Hade en del med senaste flickan men de andra två var jag helt symtomfri fram till vecka 28 typ då jag fick lite foglossning.

Har ni berett för någon?

mamma och pappa och makens mamma vet och bästa vännen, tänkte vi skulle försöka hålla det hemligt till rul :)
    Mitt är också värre på morgonen. Men fm också men kommer när jag inte ätit på en stund. Nu börjas det.

Nä bara berättat för bästa vännen. Ingen mer. Tänkte efter kub och senare
  • Lizz85
    RobzMarley skrev 2015-10-04 20:44:13 följande:

Åh stackars. Mitt kom igång rejält i helgen. känner också av fogarna i form av ischias

Ja inte är det roligt. Man måste som påminna sig om det vackra som kommer ur detta! haha

Nä men jag hoppas man inte behöver må illa hur länge som helst!?

Blir som jobbigt i längden. Tar på ens krafter.

Har dessutom börjat spy på morgonen.

Vi har ju berättat för dem flesta..
  • Lajkie

Hakar på. Är inte gravid ännu men vi har precis bestäm oss att försöka få till ett fjärde barn. Har sedan innan barn födda -06,-08,-10.

vildabarnochtamadjur.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330
  • Steph80

Hej hej!!! För några dagar sedan fick jag reda på att vi skall få vårt fjärde barn i juni 2016!

Har tre flickor sedan innan!

• RobzMarley
    Lizz85 skrev 2015-10-05 20:01:40 följande:
    Ja inte är det roligt. Man måste som påminna sig om det vackra som kommer ur detta! haha

Nä men jag hoppas man inte behöver må illa hur länge som helst!?

Blir som jobbigt i längden. Tar på ens krafter.

Har dessutom börjat spy på morgonen.

Vi har ju berättat för dem flesta..
    Ja man blir ju trött... Jag brukar inte kräkas utan mår sådär småilla konstant nästan så blir det värre när jag inte ätit på några timmar. Men så går jag o äter massa för det hjälper. Exakt så jag gått upp 25, 22 och 23 kg med de andra... Suck.

Märkt att kolsyrat vatten hjälper. Bad mannen köpa hem. Ska ha m tcå t jobb.
  • RobzMarley
    Lajkie skrev 2015-10-05 21:57:22 följande:

Hakar på. Är inte gravid ännu men vi har precis bestäm oss att försöka få till ett fjärde barn. Har sedan innan barn födda -06,-08,-10.

vildabarnochtamadjur.blogg.se ? Mamma till: ? Sandra 061124 ? Nelly 081009 ? William 100330
    Spännande! Välkommen!!
  • RobzMarley
    Steph80 skrev 2015-10-05 22:18:25 följande:

Hej hej!!! För några dagar sedan fick jag reda på att vi skall få vårt fjärde barn i juni 2016!

Har tre flickor sedan innan!

Vad roligt! Grattis!!
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-06 06:13:38 följande:

Ja man blir ju trött... Jag brukar inte kräkas utan mår sådär småilla konstant nästan så blir det värre när jag inte ätit på några timmar. Men så går jag o äter massa för det hjälper. Exakt så jag gått upp 25, 22 och 23 kg med de andra... Suck.

Märkt att kolsyrat vatten hjälper. Bad mannen köpa hem. Ska ha m tcå t jobb.

vi har lite samma dilemma där.

Har än så länge inte kräkts med någon av barnen utan bara mått illa och små ätit, med första fick jag upp 25kg andra dock bara 12 kg men då hade jag så mycket övervikt kvar sedan förra (vart gravid med henne 8 månader efter förlossningen med första) och 3:e gick jag upp 24kg.

Den gången tänker jag gå upp "normalt" ;)
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-06 06:34:10 följande:
    vi har lite samma dilemma där.

Har än så länge inte kräkts med någon av barnen utan bara mått illa och små ätit, med första fick jag upp 25kg andra dock bara 12 kg men då hade jag så mycket övervikt kvar sedan förra (vart gravid med henne 8 månader efter förlossningen med första) och 3:e gick jag upp 24kg.

Den gången tänker jag gå upp "normalt" ;)
    Usch jag har haft den förhoppningen inför varje graviditet. Hoppas också gå upp "vanligt". NÖ Nen Max 15 kg.. Lör inte hålla
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!