• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-06 17:03:55 följande:

Usch jag har haft den förhoppningen inför varje graviditet. Hoppas också gå upp "vanligt". NÖ Nen Max 15 kg.. Lör inte hålla

hehe Nä finns en stor risk att det inte håller ;)
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-06 18:56:22 följande:
    hehe Nä finns en stor risk att det inte håller ;)
    Jag hoppas jag klarar det. . Men änsålänge har jag inte kunnat sägs nej till det jag borde haha.
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-07 06:34:23 följande:

Jag hoppas jag klarar det. . Men änsålänge har jag inte kunnat sägs nej till det jag borde haha.

Denna gången så tränar jag ganska så aktivt så jag har gett mig fasen på att jag ska klara det :)

och de kan du med :)
  • Moneal

Ska ni göra något tidigt ul?

Eller har ni tänkt kolla.könet på bebis? :)

• RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-07 08:09:33 följande:
    Denna gången så tränar jag ganska så aktivt så jag har gett mig fasen på att jag ska klara det :)

och de kan du med :)
    Heja dig!! Jag ska försöka!!
  • Greifing

Jag har denna graviditet i v 6+0 börja må riktigt illa. Så nu varenda dag så mår jag skit. Speciellt på eftermiddagen kvällen. Kan inte äta all mat. Grytor går inte. Blir så äcklad. Lukter är jag otroligt känslig för! 2 st på jobbet är stensäker på att jag är gravid.. Jag förnekar! ;)

Jag mår så dålig i mellan åt. Kräks har jag inte gjort. Blä!

De 3 senaste så har jag inte mått såhär!! Med dennis (änglabebisen) kräktes jag fram till v 20-25 någongång. Knepigt att det är så olika.

6 dagar kvar till VUL! :) fick tidiga lägga så istället för 26/10 så jag dit 14/10. Kommer vara v 8 (7+5)

Hur mår ni ?

RobzMarley skrev 2015-10-06 06:13:38 följande:

Ja man blir ju trött... Jag brukar inte kräkas utan mår sådär småilla konstant nästan så blir det värre när jag inte ätit på några timmar. Men så går jag o äter massa för det hjälper. Exakt så jag gått upp 25, 22 och 23 kg med de andra... Suck.

Märkt att kolsyrat vatten hjälper. Bad mannen köpa hem. Ska ha m tcå t jobb.

• Greifing

Ska på vul nästa vecka :)

Nej denna gång ska vi försöka hålla oss :) Hur ska ni göra?

Moneal skrev 2015-10-07 08:10:06 följande:

Ska ni göra något tidigt ul?

Eller har ni tänkt kolla.könet på bebis? :)

• Lizz85

Jag vill också på VUL.

Är det nått ni bokat själva och får betala för eller?

• Moneal
    Greifing skrev 2015-10-08 09:59:21 följande:

Ska på vul nästa vecka :)

Nej denna gång ska vi försöka hålla oss :) Hur ska ni göra?

vi är sugna på att kolla!

De två första var överraskning och nr 3 kollade vi, tänkte nog koka samma klinik i vecka 27 denna gången oxå :)
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!