• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-10-08 09:57:49 följande:

Jag har denna graviditet i v 6+0 börja må riktigt illa. Så nu varenda dag så mår jag skit. Speciellt på eftermiddagen kvällen. Kan inte äta all mat. Grytor går inte. Blir så äcklad. Lukter är jag otroligt känslig för! 2 st på jobbet är stensäker på att jag är gravid.. Jag förnekar! ;)

Jag mår så dålig i mellan åt. Kräks har jag inte gjort. Blä!

De 3 senaste så har jag inte mått såhär!! Med dennis (änglabebisen) kräktes jag fram till v 20-25 någongång. Knepigt att det är så olika.

6 dagar kvar till VUL! :) fick tidiga lägga så istället för 26/10 så jag dit 14/10. Kommer vara v 8 (7+5)

Hur mår ni ?

Mår också dåligt. Har dessutom lyckats få seg förkylning så jag är så seg. Gick hem från jobbet idag. Det händer typ aldrig. Vabbat 3 dar detta året. Ingen sjuk. Så matt. Mår illa men är ändå hungrig
  • RobzMarley

Tänker ta reda på kön. Har gjort alla gångerna. För mig betyder det mkt att då veta. Jag vet inte om jag hade klarat ovissheten haha

• Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-08 18:51:08 följande:

Tänker ta reda på kön. Har gjort alla gångerna. För mig betyder det mkt att då veta. Jag vet inte om jag hade klarat ovissheten haha

Ja vi tänkte kolla kön :)
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-08 18:53:05 följande:
    Ja vi tänkte kolla kön :)
    Hur är det med dig?? Varit inne och kollat?
  • Mamma30

4barn skulle jag också vilja ha! Försöker med trean nu! Sen kanske 4:an kommer inom 2-3år! Hoppas kan man ju! Men kroppen lever ju sitt egna lilla liv, så vi får se vad den känner för helt enkelt!

Lycka till alla ni som väntar!! <3

• Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-09 06:46:40 följande:

Hur är det med dig?? Varit inne och kollat?

kollat vad tänkte du på? :)
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-09 11:52:32 följande:
    kollat vad tänkte du på? :)
    Hade du inte blödning?
  • RobzMarley
    RobzMarley skrev 2015-10-09 15:04:16 följande:
    Hade du inte blödning?
    Förväxlade dig med en i fb gruppen!
  • RobzMarley

Jag ringde gyn o sa att jag var orolig och frågade om man kunde boka VUL. Egentligen inte svarade hon. Men så hade de ett återbud i fm. Så jag fick se bebis! Litet hjärta som slog. Allt såg fint ut. Så säger hon. Här är liten blödning i livmodern men det är normalt... Nojja. Men det såg bra ur och dör vara bara en.

• Moneal
    RobzMarley skrev 2015-10-09 15:11:05 följande:

Jag ringde gyn o sa att jag var orolig och frågade om man kunde boka VUL. Egentligen inte svarade hon. Men så hade de ett återbud i fm. Så jag fick se bebis! Litet hjärta som slog. Allt såg fint ut. Så säger hon. Här är liten blödning i livmodern men det är normalt... Nojja. Men det såg bra ur och dör vara bara en.

okej :)

Nä inga blödningar här inte :)

vad mysigt att få se bebis!! jag vill oxå!! :)
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!