Niyoh81 skrev 2016-07-01 21:00:16 följande:
Va tror ni? Kommer Kian få bruna eller blåa ögon? Hans storebröder har bruna å mindes mig inte att jag såg deras pupill så tydligt som ja gör nu.
Igår vägde lilleman 2860 g gått ner ca 200 g bara.
Än sålänge har vi en väldigt nöjd och snäll bebis. Sover mycket å äter typ var fjärde 4. På nätterna äter han bara 1 gång. :) så förälskad i denna lilla varelse <3
så liten och söt! har ingen aning om man kan gissa ögonfärg redan. Älskar bruna ögon men vi är en blåögd skara och det funkar ju det också ;)
Ställde mig på vågen idag och har gått ner ca 10 sen förlossningen så typ 15 kvar... Magen putar iaf inte lika mkt längre.. Jag har inte haft så jättejobbigt med eftervärkarna den här gången. Undrar om livmodern är färdigindragen eller det fortfarande kan komma stunder när det gör ont?
Vår lillkille är fortfarande namnlös... Börjar känna lätt stress över det. Vi har några favoriter och ett som jag känner mer för men undrar också om det flyter runt ett namn nånstans som är menat för vår lille och vi bara inte har tänkt på det ännu..
Kristalii skrev 2016-07-01 22:41:25 följande:
Men ja det där med choklad... Fick dille på Japp sista månaden som gravid och hoppandes att det skulle gå över. Det har det inte gjort...
För mig har det börjat nu, typ, och det är twix jag behöver,,, :D Oroar mig mer för mina stackars tänder än för vikten egentligen...