Niyoh81 skrev 2016-06-13 19:28:14 följande:
Har lite panik, i morgon jobbar ja min sista dag halvtid sen går ja över till heltid igen. Ska ringa min bm i morgon som e assvår att få tag på eftersom hon bara jobbar två dar i veckan. Prata å höra med hon va ja ska göra. Se om min läkare kan förlänga min sjukskrivning.
Funderar rent av å höra om igångsättning. Mycket pga att ja intr orkar jobba heltid men även att mina fogar är helt fuckade nu. Vill INTE gå en dag längre än bf.
Är helt slut nu efter jobbet...som sagt känner paniken öka inombords :(
tycker absolut att du ska vara sjukskriven fram till bebisen kommit! Kan du ringa din vanliga läkare? Jag har alltid gått genom vanliga doktorn med sjukskrivningarna för mvc läkaren varit jättesvår att få tid hos..
Bibi84 skrev 2016-06-13 17:58:16 följande:
Dom sa att det kunde vara en vattnig flytning ev. Urin..... och då sa mannen. Nej, det kan jag nästan garantera att det INTE var. Haha...fint att ha en man som står på vårt. :)
Kanske en fontän-orgasm ;D
Har du fått fler känningar ikväll?
Mamacitaa skrev 2016-06-13 17:00:29 följande:
Va kroppen kan lura en..va kunde de vara då som kom?
Imorse släpper en stor del av slemproppen vet ej om det är hela men molande värk konstant och en del förvärkar..
Då är det kanske snart dags!! Håller tummarna!
RobzMarley skrev 2016-06-13 20:39:09 följande:
Hej allihop!
Försöker läsa men har inte varit så aktiv. Det är mycket. Att komma in i rollen som fyrbarnsmamma. Att möta alla fyras behov. Även om bebis är den som tar all tid nu. Men de andra är rätt nöjda. De är också där bebisen är och slåss nästan om att få hålla honom. Det är mer jag som känner att man vill så mkt. De stora har fotbollsmatcher osv. Näst minsta hade vi barnkalas för i lördags (tack o lov det var fint väder så de tio 4-5 årings tjejerna kunde vara i trädgården hela tiden haha). Nä men allt vardag ni vet. Man är hemma och ändå får man inget gjort. En vecka har gått sen jag blev utskriven också. Tiden går så fort nu när väl bebisen kommit.
Hur går det för alla? Vilka veckor är ni i??
Vad roligt att höra av dig! Kan tänka mig att det blir ett jonglerande sen, att försöka finnas till för alla.. Skönt också att du är utskriven och förhoppningsvis mår mycket bättre!!
Jag är bf+6 idag och förutom ett jädrans dåligt humör nu ikväll så händer inget nytt.. Eller, jag har ju sammandragningar och ont i ryggen och bäcken och sådär "som man ska" men inget som tyder på att det är nära till förlossning.. Bm imorgon em..