Niyo81 skrev 2016-06-07 06:29:17 följande:
Fy vilken natt ja haft. Haft så mycke onda sd så ja rent av vakna av dem. Kände av dem t.om när ja låg på sidag. Sist ja kolla på kl va dem halv 4 och väckarklockan ringde 5 :(
Sittee fortfarande i och direkt ja står och går krampar hela magen å trycker neråt. Tappen va mjuk i morse och lätt att komma åt i morse plus öppen. Nu jobba 5 h på OP. Får se hur de går..
Oj oj oj.... här händer det grejer....hur länge ska du jobba? går du ut i mamma ledighet snart?
Jag går ut i mammaledighet imorgon, sista sjukskrivningsdagen idag. YEAH!!!!! helt sjukt!
Idag ska jag äta lunch med en kompis, tänkte kanske gå dit och att hon kör mig hem eller att jag går. Så ska jag sova efter det. Imorgon har jag bm tid, kl 13.....så sent på dagen tycker jag. men men...man tar den tiden man får.
Just nu ligger jag i sängen och dricker en kopp kaffe.
lima76 skrev 2016-06-06 22:23:46 följande:
bara för att jag sa att bebisen var lugn satte han igång att motbevisa mig :D värsta gympa-passet nu ikväll..
jag duschar också ofta, känner mig ofräsch annars, svettas nog mer än vanligt..
vilket kap! vi köpte en emmaljunga men jag tror att jag ska leta upp en lite mindre vagn också att ha när vi ska iväg, får inte riktigt in alla och vagnen i bilen :D
bvc och mvc imorgon.. 4-åringen ska förhoppningsvis gå med på hörseltest (vägrade sist) känns jättekonstigt att bf är imorgon..
Ja, visst är det typiskt! kände av lite mer rörelser på kvällen, men inte så mycket som det har varit tidigare. Fortfarande en lugn bebis. Lycka till på bvc och mvc idag. :)