Blomster84 skrev 2015-09-12 11:00:51 följande:
Jodå det går. En del bråk på hemmafronten som gör att jag tänker mindre på själva ruvningen. Rd 2 än så länge bara. Men nu är det helg och då brukar tiden gå fortare tycker jag. Har bestämt mig för att åka och hälsa på min syster över helgen (när jag jobbat klart för dagen) så jag får nåt annat att tänka på.
2st ? How come MadArp? Själv fick jag tillbaka 1.
Molvärk brukar väl vara ett bra tecken Smulan? Vad fick du tillbaka? 2,3 eller 5dagars?
Vi har väldigt svårt att få våra ägg att "överleva", de avstannar ofta i sin delning på dag 1,2, 3. Så efter 4 iver har vi endast lyckats få 4 ägg trots att vi får ut ca 10 st ägg vid varje äggplock men något häner när de ska börja dela sig?!, ingen vet vad..
Denna gång är det än så länge 4 st som klarade sig vidare på dag 2 vilket är rekord, så kliniken frågade om vi ville ha 2 tillbaka....
Läkaren sa att båda embryona såg bra ut till formen och att chanserna är goda, !?!
Nu återstår bara den olidliga väntan.
Jag har de tidigare gångerna alltid fått mens/liten blödning på ruvdag 12 kl 20.30... det är som en klocka och under natten ökar alltid mängden blod på sig..... Livrädd för dag 12.
På oss har de inte funnit några fel så går under slask kategorin oförklarligt barnlösa....