ettplusettlikamednoll skrev 2015-09-15 20:26:56 följande:
Grattis till ditt ägg :)
Jag fick jäääätteömma bröst av ägglossningssprutan. Men det började lägga sig efter några dagar. Jag är på dag nio nu, upplevde nog dom två första dagarna som allra värst vad häller otåligheten..
Är det här din första IVF?
Ja, det är mitt första, så jag vet inte vad som väntar runt hörnet. Det jobbiga i detta är att jag inte vet överhuvudtaget om det har en chans att lyckas, har inte mött någon med min hypofysstörning så jag har liksom ingen måttstock om hur stor chans jag har.
Skillnaden i kroppen såhär efter insättning (RD 2) är att jag känner mig så stel på morgonen!? uppsvullen mage och ibland tryck i nedre regionen. Den där Lutinus är inte min favorit, alla har pratat om det kletiga, visst är det kletigt men jag irriterar mig på smulorna ingen annan som har smulor, kanske inte för upp den tillräckligt långt? Dessutom var läkaren inne på att jag ska ta lutinus under hela ev. grav!!! för att jag inte producucerar eget hormon. Vilken död för sexlivet....
Är detta ditt första? Jag såg att du var på RD9 hur känns det, är det en Blasto?