BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Molvärk och illamående, inga tecken på någon ÄL överhuvudtaget. Negativa tester och varken flytningar eller andra symtom. Blir så trött på min kropp! Men vi myser på som vanligt, är väl bara att hoppas på att ÄL kommer inom de närmaste dagarna, eller redan har varit och att vi lyckats pricka rätt.
[quote=75909252][quote-nick]Emmi0306 skrev 2015-10-22 18:21:10 följande:[/quote-nick]Hihi välkommen! Jag har bim 2/11, så vi får pina genom väntan tillsammans. :-P jag och Ejoma tänkte försöka vänta med testen så länge vi klarar av det. Vi få testa samma dag! Haha :-P[/quote
Ha ha tack! Ja hur det skall gå.. ;) beställde tom ett testa tidigt igår aå borde få hem det imorn. Har ju läst om många som plussar på äl+12, men det känns liiiite hopplöst när det är 5 dagar innan.. ;) men under har ju skett innan :) känner du något?
Jasså vad spännande! Känns som en evighet till nästa vecka samtidigt som att man gärna är kvar i detta nu och har hoppet kvar. :)
Hallå lite hjälp brudar.. Min mens tog ju slut för några dagar sen och enligt min app är det "dags att sexa på" om några dagar och ÄL om
6 dgr.. Detta då enbart appen, har ej hunnit köpa äl-tester än.. Men det sjuka är att jag fort så konstiga flytningar i 2 dagar nu. Sånt kommer under ÄL och så. Alltså kan kroppen verkligen vara så snabb? Nu har vi sexat ett par gånger men någon som haft så? 7:e försöker andra barnet.. Börjar bli smått galen:)
Hoppar in här!
ÄL 27/11 enligt NC. Håller på att gå under av all skit som händer på jobbet på sexlusten är på noll men jag får försöka tänka bort jobbet.
Lycka till allesammans!
Har börjat få sånna sjukt vattniga flytningar, känns typ som man kissar på sig haha el typ mensen som kommer. Nån som varit med om det? Är på äl+4...
Räknade fel på äl-testen och använder det sista imorgon. Är då på dag 13, har normalt äl på dag 15/16.
Vågar vi strunta i att testa på söndag och måndag?
Testar med morgonurin då det ger mest utslag.
Hur hade ni gjort?
Har dåligt med möjlighet att komma iväg till apoteket o köpa nya.
Har börjat få sånna sjukt vattniga flytningar, känns typ som man kissar på sig haha el typ mensen som kommer. Nån som varit med om det? Är på äl+4...