BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hoppar in här!
ÄL 27/11 enligt NC. Håller på att gå under av all skit som händer på jobbet på sexlusten är på noll men jag får försöka tänka bort jobbet.
Lycka till allesammans!
Missade att ta bort mig från "osäkert BIM" när jag la in mig på rätt datum. Nästa som uppdaterar får gärna fixa det så behöver jag inte fylla tråden med massa listor
Hade ÄL i onsdags så räknar med BIM 4/11. Med andra ord är det bara att vänta nu.
Hej,
Då hoppas jag in här.
BIM 19/11, fjärde försöket på första barnet!
Maken är borta i princip hela ÄL men man får ju alltid hoppas :)
Heej allihop :) Hoppar in här hos er! Jag har bim 22 november, vore så snällt om någon ville lägga till mig i listan (skriver från mobilen nämligen) :) Äl är den 8 november enligt min app. Har ett barn sedan tidigare.
Hej alla godingar!
Fick mens igår, så hoppar in här med förhoppning om äl i november. Skall börja med letrozol nu imorgon, så hoppas på påskyndat förlopp!
Dock osäker bim as usual!
Räknade fel på äl-testen och använder det sista imorgon. Är då på dag 13, har normalt äl på dag 15/16.
Vågar vi strunta i att testa på söndag och måndag?
Testar med morgonurin då det ger mest utslag.
Hur hade ni gjort?
Har dåligt med möjlighet att komma iväg till apoteket o köpa nya.
Hej!
Jag e helt ny på allt vad de här innebär. Jag o min sambo har öppnat upp för att sluta tänka på säkra perioder. Vi har inte sagt att vi aktivt ska försöka, för att bara se vad som händer. Detta var i slutet av sep. Nu i okt var min mens försenad tre dagar o jag tyckte jag hade riktigt riktigt mkt gravtecken. Men sen kom ju mensen som en flod. Jag undrar lite om det var missfall eller bara sen mens?
Hur som, jag har ett tidigt missfall bakom mig i v 4-5. Detta var många år sen. Men det påverkar mig nu, för jag har en bild av att jag lätt får missfall o nästan antar att vi kommer ha det problemet.
Men ska försöka pricka in de rätta dagarna den här månaden o se vad som händer :)
Kan fasen ge mitt lillfinger på att jag har ÄL nu!! Alldeles för tidigt! ÄL flytningar och sjukt ont i stocken. Enligt app om 6 dagar men enligt vårdguiden kan det få snabbt vissa månader.
Blir sex idag och sen jobbar sambon dygn imorgon så vi får se.. Blev ju konstigt nu ju. Men hoppas det tar sig. Längtar så något fruktansvärt efter våran nästa bebi.
Som ni kan se bara ngt inlägg ovanför så har jag redan skrivit att vi ska se vad som händer denna månaden. Men eftersom vi aldrig aktivt försökt bli gravida förr så har jag ingen aning vad som väntar. Borde man göra på visst sätt? Jag har något så när koll på ägglossning o sånt men annars i ex matväg?
Jag försöker dra ner på nikotin även om det e svårt. Egentligen kan jag inte säga att jag går runt o känner ngt tomrum efter barn mer att det skulle vara helt ok. Ingen jättestark barnlängtan med andra ord. Ngn mer som känner så?