BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Räknade fel på äl-testen och använder det sista imorgon. Är då på dag 13, har normalt äl på dag 15/16.
Vågar vi strunta i att testa på söndag och måndag?
Testar med morgonurin då det ger mest utslag.
Hur hade ni gjort?
Har dåligt med möjlighet att komma iväg till apoteket o köpa nya.
Har börjat få sånna sjukt vattniga flytningar, känns typ som man kissar på sig haha el typ mensen som kommer. Nån som varit med om det? Är på äl+4...
Har börjat få sånna sjukt vattniga flytningar, känns typ som man kissar på sig haha el typ mensen som kommer. Nån som varit med om det? Är på äl+4...
Fick glad gubbe (maximal fertilitet) på onsdagen. Hade sex tre dagar innan och sedan samma dag som glad gubbe. Ingenting torsdag eller fredag, bara vi inte missade ägglossningen? Vad tror ni? Man kan inte orka varje dag, ibland är man bara helt slut i kroppen och vi vill inte sexa för att man måste. Hur gör ni?
Det brukar jag oxå ha. Då är man som mest fertil :) Har en bild som informerar om olika flytning. Ofräsch men informerande :) Hojta om någon vill att jag lägger upp
Om någon ändrar BIM-listan (vågar inte ge mig på det i mobilen) så får ni gärna plocka bort mig från 6/11 på listan.
Min kropp verkar inte ha återhämtat sig från missfallet ännu, har inte upptäckt nån ägglossning. Så jag väntar på en BM istället. :)
Natural cycles har räknat om min bim till den 7e så jag ändrar mig i bimlistan.
Om någon ändrar BIM-listan (vågar inte ge mig på det i mobilen) så får ni gärna plocka bort mig från 6/11 på listan.
Min kropp verkar inte ha återhämtat sig från missfallet ännu, har inte upptäckt nån ägglossning. Så jag väntar på en BM istället. :)
Ja absolut! ..så less nu. Fick mens idag på bim+1. Fick svagt positivt med cb på bim -2. Sen blev det bara svagare igen. Hoppas november blir vår månad istället!
Hej!
Idag kom min mens som ett brev på posten som anländer i tid. Bim-1.
Jag tänker att jag kanske kan få vara med i den här tråden istället.
Jag har bim 24/11 och ÄL 10 nov.
Detta är försök 4 med andra barnet.
Kan någon lägga in mig i bim listan?
Någon som kan peppa mig inför nästa ÄL?
Någon mer som har ÄL runt 10nov?
Kram