BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hoppar in här!
ÄL idag, och BIM 5/11 :)
Första försöket!
Nu är äl över, bara denna seeeeega väntan kvar på å få se om det tagit sig. Får försöka fylla dagarna med annat så man slipper känna den sega väntan. Nästa vecka har barnen lov så då blir det full rulle , sen på helgen ska jag å mannen på maskerad :) så jag har lite att se fram emot iaf.
Ska ta ett test på lördag morgon då för säkerhets skull men är bara på äl+11 då så räknar inte med att det ska ge nåt utslag om jag nu blivit gravid ..
Smyger in här :) har BIM 1/11. Hade dock bara sex 5 dagar innan äggglossning då min sambo var borta.. Så nu är det äl+6 å tiden går så sakta... Tänker att det iaf får gå en vecka till innan man vågar testa.. ;) men det är jobbigt att vänta :)
Nu är äl över, bara denna seeeeega väntan kvar på å få se om det tagit sig. Får försöka fylla dagarna med annat så man slipper känna den sega väntan. Nästa vecka har barnen lov så då blir det full rulle , sen på helgen ska jag å mannen på maskerad :) så jag har lite att se fram emot iaf.
Ska ta ett test på lördag morgon då för säkerhets skull men är bara på äl+11 då så räknar inte med att det ska ge nåt utslag om jag nu blivit gravid ..
Hoppar in här! Fick precis mens. Ny bim 19 november. Äl runt 7e.
Hoppar in här! Fick precis mens. Ny bim 19 november. Äl runt 7e.
Hej!
Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????
Hoppar in här!
ÄL idag, och BIM 5/11 :)
Första försöket!
Tråkigt att vi hamnade här från oktober, jag fick min mens för 4 dagar sedan på bim +4! Nu har vi bim med en dags skillnad, jag har den 20/11! Vill du följas åt? Så vi kan peppa varandra när det behövs?
Tack! :)
Välkommen! Tråkigt att se dig i novembertråden dock :(Självklart! Välkommen! :)Välkommen! :)
Äl+7 idag och jag som tänkte att guu så skönt att få jobba idag så att tiden går lite snabbare. Men blä vad jobbigt det var när man gick runt med illamående och magont! >< inte hjälper det att jag är konditor och förväntas smaka på saker titt som tätt. ???? men jag försöker vara positiv och försöker tänka att kanske, kanske är det inte en rejäl skenis utan det kanskeee är ett plus som visas på testet i november! ;-P