BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Har också äl-flytningar nu idag, dock negativt äl-test imorse.. Natural cycles säger äl imorgon, vi får se! Hur lägger du upp liggandet? ;D
Jag har också gått runt och mått lite halv konstigt, inte jätte illamående ba lite lätt. Idag kände jag typ som att det "stråla" till i livmodern. Hoppas på att de va ägget som fäste, men lär ju va nå annat. Fortfarande öm i brösten, visst att jah körde bröst igår på gymmet men har ont både i muskeln och i bröstet om man säger så. Åh hoppas verkligen att de är ett plus snart. Hur går de för nerverna, tror du att du orkar hålla dig 8 dagar till? :D
Välkommen! Tänk att vi gillar BIM-trådarna så mycket att vi fortsätter komma tillbaka hit trots att vi plussar hela tiden. Försökte tillochmed ta bort min användare så jag skulle kunna slappa lite men var tillbaka illa kvickt.
Jag har beräknad BIM 3/11. Väntar med spänning på att kunna testa mig. Har haft något som liknar nidblödning, börjat få riktigt ömma bröst, stickningar i magen, molande värk i mage/rygg och har tappat aptiten.
Är dock orolig att de också skulle kunna vara biverkningar efter att ha slutat med nuvaring 4/10. Dessutom kanske det är lite konstigt att redan känna symtom då jag i så fall blev befruktad för ca: 7 dagar sedan? Det egentligen också skulle vara bra då jag och sambon inte planerat barn än på några år, men när det börjar kännas i magen och kroppen börjar man ju hoppas ändå! Vore mysigt med en liten knodd!
Hoppar in här jag med... ÄL nu någongång, inte helt säker. Första barnet efter missfall i april. Ätit pergotime denna gång för första gången... Hoppas det går vägen nu! Bim kring den 8/11
Åh jag vet inte, nu inatt hade jag hemska svettningar som jag brukar få innan jag ska ha mens så just nu känns det hopplös. hur är dina nerver?
Ja, blir mer o mer sugen att testa tidigt, tur jag inte har tid att ta mig på affären under dagarna. Plus att sambon skulle bli sur och jag testar utan honom :D men vågar ju ej hoppas för mycket, kanske man blir besviken sen :/
Min äl är sen och blir framflyttad hela tiden av natural cycles. Så bim framflyttat till 8/11 istället.. Uppdaterar listan senare idag om ingen hinner före.
Hur känner ni andra som har passerat ÄL? :)