BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hej alla godingar!
Fick mens igår, så hoppar in här med förhoppning om äl i november. Skall börja med letrozol nu imorgon, så hoppas på påskyndat förlopp!
Dock osäker bim as usual!
Som ni kan se bara ngt inlägg ovanför så har jag redan skrivit att vi ska se vad som händer denna månaden. Men eftersom vi aldrig aktivt försökt bli gravida förr så har jag ingen aning vad som väntar. Borde man göra på visst sätt? Jag har något så när koll på ägglossning o sånt men annars i ex matväg?
Jag försöker dra ner på nikotin även om det e svårt. Egentligen kan jag inte säga att jag går runt o känner ngt tomrum efter barn mer att det skulle vara helt ok. Ingen jättestark barnlängtan med andra ord. Ngn mer som känner så?
Nej fy va tråkigt! Nej jag fick inget plus innan mensen kom men har fått för mig att jag är låghormonare.. Hade ändå väldigt höga förhoppningar! Men nu är det nya tag som gäller.. Tycker att de här första dagarna har gått fort i alla fall :) hur känner du? Är det första barnet för dig?
Äl+7 idag och jag som tänkte att guu så skönt att få jobba idag så att tiden går lite snabbare. Men blä vad jobbigt det var när man gick runt med illamående och magont! >< inte hjälper det att jag är konditor och förväntas smaka på saker titt som tätt. ???? men jag försöker vara positiv och försöker tänka att kanske, kanske är det inte en rejäl skenis utan det kanskeee är ett plus som visas på testet i november! ;-P
Här blir 7e försöket på fjärde barnet. Har tre pojkar. Fick ett MA I somras I v 15. Så jäkla bittert när man skulle varit i v. 30 nu..
Är ditt första?
ÄL flytningar på gång tror jag och liiiten liiiten skillnad på ÄL testet ikväll. Nu såg jag iaf att där var ett streck till skillnad från igår. Så hoppas hoppas det fortsätter öka! Känner av mer ryggont också vilket jag brukar göra vid ÄL. Skulle haft ÄL i onsdags enligt appen och jag tror annars att det brukar stämma hyfsat. Störigt att den verkar vara förskjuten när jag redan har en lång cykel på ca 36-37 dagar i vanliga fall.
livias
Jessima, 1:a försöket
11/11
Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
frofro, 1.a försöket efter mf
Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet
Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet
Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet
12/11
Eemmmmaa86, 10:e försöket efter mf, 3:e barnet
Anonym (Julibebis), 7:e försöket, 2:a barnet
13/11
Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
Mammabertil, 7:e försöket
Min tur, 2:a försöket, 1:a barnet
14/11
bamboobaby, 2:a försöket, 3.e barnet
C ecilia
sebbejonte
15/11
Malin 845
mammaA93, 7:e försöket, 3:e barnet
Fsake, 7:e försöket, 3:e barnet
16/11
mariatheresia, 4:e barnet, 3:e försöket
18/11
illaoliven
19/11
Norrskenet1, 5:e försöket
Miniflicka93, 1:a barnet
HCS, 7e försöket, 4e barnet
Maräng86, 4:E försöket, 1:a barnet
20/11
Doris87, 5:e försöket, 1:a barnet
eg90, 2:a försöket, 1:a barnet
Veli9090, 2:a försöket, 1:a barnet
Wishfulthinking, 11:e försöket, 1:a barnet
strongisthenewme, 2:a försöket, 1:a barnet
22/11
Hansson88, 1:a försöket efter mf
Esirnus, 2:a barnet
23/11
anynumos, 3:e försöket efter ma
24/11
MiaN89, 4:E försöket, 2:a barnet
OSÄKERT BIM
isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet
MaryCherry, 1:a försöket, 2:a barnet
Stormborne (ev 8-11 nov), 2:a försöket, 2:a barnet
mkess (ev 11-15 nov), 1:a försöket, 2:a barnet
FiaLottaPäronkvist
Symetrical
Hej!
Idag kom min mens som ett brev på posten som anländer i tid. Bim-1.
Jag tänker att jag kanske kan få vara med i den här tråden istället.
Jag har bim 24/11 och ÄL 10 nov.
Detta är försök 4 med andra barnet.
Kan någon lägga in mig i bim listan?
Någon som kan peppa mig inför nästa ÄL?
Någon mer som har ÄL runt 10nov?
Kram
ÄL flytningar på gång tror jag och liiiten liiiten skillnad på ÄL testet ikväll. Nu såg jag iaf att där var ett streck till skillnad från igår. Så hoppas hoppas det fortsätter öka! Känner av mer ryggont också vilket jag brukar göra vid ÄL. Skulle haft ÄL i onsdags enligt appen och jag tror annars att det brukar stämma hyfsat. Störigt att den verkar vara förskjuten när jag redan har en lång cykel på ca 36-37 dagar i vanliga fall.