BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Herregud ligger o gråter i sängen när jag läste hur en spermie bestämmer om de blir en flicka eller en pojke. Jag måste verkligen ha en sådan längtan. Blir ivrig och får en lustig känsla i kroppen när jag läser sådant. Jag vill NU!!
Att få ett barn att bli till är ett svårt uppdrag och man kan inte göra något åt det, så frustrerande.
mina test blev svagare för varje dag och idag helt blankt :/
Så jäkla konstigt men ingen tvekan om att det måste varit nåt då och inte fel på testen när det blev så.
Har ju inte ens bim förrän mån-tis.
Någon som har erfarenhet av sånt här? innan bim?
mina test blev svagare för varje dag och idag helt blankt :/
Så jäkla konstigt men ingen tvekan om att det måste varit nåt då och inte fel på testen när det blev så.
Har ju inte ens bim förrän mån-tis.
Någon som har erfarenhet av sånt här? innan bim?
Nej vad tråkigt:( Kanske skönt att du hinner med ett försök till denna månad. Då känns det inte lika långt dit. Kram till dig!
Själv har det börjat mola lite i tjejmagen dock har jag ej börjat fått mina bruna flytningar jag alltid får ca 2dagar innan mens så hoppet finns trots att jag inte har några symtom alls.
Nej vad tråkigt! då får vi hoppas att det tar sig för båda i slutet av nov istället.
Tack tjejer för uppmuntran och pepp, ni är otroliga <3
Kag
Ja, och du som har "tur" och fått bim nästan en vecka tidigare nu :D