BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)
Jag har precis börjar tempa för att få bättre koll på ägglossning. Kört med bara stickor innan och det är ju tyvärr inge garanti att ägget släpper för det.
Jag har sagt till min sambo att är vi inte gravida i januari så kontaktar vi barnmorska. Hoppas bara de är villiga att lyssna :)
Men vad jobbigt för er att ägglossningen krånglar, är det vanligt efter P-piller? Själv använde jag nuvaring (P-ring) men slutade för 1 år sedan ungefär. Jag upplevde attmin kropp återställdes väldigt fort och jag började uppleva saker jag inte gjort med preventivmedel. Alla de där symtom man får mellan äl och mens..det var helt nytt för mig ;)
Men nu är det vår tur tycker jag! Jag ska hålla både tummar och tår för er <3
Bra! Då ser man ju om ägget släpper också. Berätta hur det går sen :)
Jag vet att det kan ta tid för kroppen att komma igång efteråt, det tog två månader för mig tills jag fick "riktig" mens. Sen dess har det varit regelbunden så jag tror inte att det är pga ppillerna faktiskt :/
Lycka till till er också <3
Herregud ligger o gråter i sängen när jag läste hur en spermie bestämmer om de blir en flicka eller en pojke. Jag måste verkligen ha en sådan längtan. Blir ivrig och får en lustig känsla i kroppen när jag läser sådant. Jag vill NU!!
Att få ett barn att bli till är ett svårt uppdrag och man kan inte göra något åt det, så frustrerande.
Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)
En vecka sedan inseminationen idag och jag känner ingenting. Är rätt säker på att vi var för tidigt ute och att ägget släppte först dagen efter när spermierna redan hunnit dö. Så jag kanske sitter och hoppas på nåt som aldrig ens haft en chans att funka. Det är som det är, men ibland känns det bara så jävla surt att vi inte kan försöka hemma och ha samma chans som de flesta andra.
Tänker hoppas lite till i alla fall att ägget fick för sig att släppa lite tidigt även om det är högst osannolikt.
Sist var jag rätt säker på att det hade lyckats runt äl+9/+10 så några dagar till innan det blir mer tydligt. :)
Bim idag......neg på test, jaja nytt försök då????
Stort grattis!!Kan bara tänka mig :( Förstår att det är jobbigt. Hur länge utgår du från att spermierna överlever? Jag har läst om rackare som överlever 7 dagar :)
Inget mer på pappret här heller, brösten ömmar mer och mer. Tog ett extra känsligt test på bim -3 men det var negativt.
Var så avslappnad och lugn innan de dumma bruna flytningarna, nu vill jag ju bara veta!
Jag är på bim-4 och fick svagt streck idag :)
Har dock fått spök förut så vågar inte hoppas än.
Jag är på bim-4 och fick svagt streck idag :)
Har dock fått spök förut så vågar inte hoppas än.