BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Äntligen inne på November, och jag hoppas att denna månad blir The best ever! Hur går det för er som har Bim de närmsta dagarna, någon som testat och plussat?
En vecka sedan inseminationen idag och jag känner ingenting. Är rätt säker på att vi var för tidigt ute och att ägget släppte först dagen efter när spermierna redan hunnit dö. Så jag kanske sitter och hoppas på nåt som aldrig ens haft en chans att funka. Det är som det är, men ibland känns det bara så jävla surt att vi inte kan försöka hemma och ha samma chans som de flesta andra.
Tänker hoppas lite till i alla fall att ägget fick för sig att släppa lite tidigt även om det är högst osannolikt.
Sist var jag rätt säker på att det hade lyckats runt äl+9/+10 så några dagar till innan det blir mer tydligt. :)
Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)
Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)
BIM idag, tog ett test, super negativt. Så mensen kommer säkert ikväll :) hade du bara sex 5 dagar innan äl så oddsen var ju kanske inte de bästa! Men nu är det dax att försöka på riktigt :)
Så 28/11 är nästa BIM
1:a försöket 3:e barnet
Grattis! :)
Grattis!????
Dumma frågetecken ! Sku ju vara en glad gubbe! :)