• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Testartest

Det är superjobbigt att skallen håller på och analyserar en massa fast jag försöker intala mig att det som sker sker när det är dags för det... Men det är svårt att inte bygga upp förhoppningar som sedan rasar när mensen kommer igen och igen... Då känns det bara som att vi aldrig kommer att få till ett barn..
    Starka känningar från tjejmagen idag, sticker och spänner. ÄL i söndags eller måndags och sexade i helgen, får se om det tagit sig eller om det, troligen och ännu en gång, bara är hormonkänningar efter ÄL....

• happylife
    glittersol skrev 2015-12-09 09:56:05 följande:

Åh grattis grattis grattis!!!!!

Tack!! :) min hjärna förstår fortfarande inte!
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-09 12:09:56 följande:

sorry, glömde att du hade de där avancerade testerna. kan inte dem ;)

Blinkande smiley = hög fertilitet

Fast smiley = maximal fertilitet, ÄL inom 24-36 h (tror jag det var).

Det blinkar ju fortf så den fasta smileysen har ju inte kommit :)

Sååå ömt är det inte, bara lite :) för en bebis hade jag kunnat ha mycket ondare ;) tänkte mer att ja, kan bli liiite påtvingat med sex varenda dag. Vi får se hur det blir ikväll :)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-09 13:26:16 följande:
    Blinkande smiley = hög fertilitet

Fast smiley = maximal fertilitet, ÄL inom 24-36 h (tror jag det var).

Det blinkar ju fortf så den fasta smileysen har ju inte kommit :)

Sååå ömt är det inte, bara lite :) för en bebis hade jag kunnat ha mycket ondare ;) tänkte mer att ja, kan bli liiite påtvingat med sex varenda dag. Vi får se hur det blir ikväll :)
    Ah okej, då fattar jag :) Nej, då skulle jag vila ikväll, sen köra igen när den är fast! 
    Haha, jo det blir ju det. Fast eftersom vi båda vet så är vi inställda på det, så vi brukar mest skratta och köra typ ;)
  • My102

[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick][/quote]

De där såg organiserat och bra ut! Tror jag härmar dig :D vart köper du ÄL test?

Ser ut som ÄL slog till 7 dec :)

• lillverra
    sofie.sv89 skrev 2015-12-09 08:16:19 följande:

GRAVID!!! Plussade idag på BIM-dagen!!

Åh grattis
  • Symetrical

[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick][/quote]

Nedsläpp närsomhelst nu!

• Längtan efter nr 4

Oj här missar man mycket med att vara frånvarande två dagar..

Grattis till er som plussat.

O till er som har ägglossning mys på för fullt..

Här har även ja ägglossning. Testar inte med äl stickor meb efter mitt första barn så känner ja ägglossningen väldigt väl... :)

• livias

Fick hem test nu i brevlådan... Blir nog ett test imorgon bitti :D nån dag innan bim borde det ju visa om det är nåt!

• pärlsnäcka
    My102 skrev 2015-12-09 14:05:04 följande:

[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick]

De där såg organiserat och bra ut! Tror jag härmar dig :D vart köper du ÄL test?

Ser ut som ÄL slog till 7 dec :)

[/quote]

Hahaha Ja precis! Sist visste jag inte att jag var gravid så jag ska ha stenkoll denna gången ;)

Testen är från billiga-tester.se 28st 265kr