BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Det är superjobbigt att skallen håller på och analyserar en massa fast jag försöker intala mig att det som sker sker när det är dags för det... Men det är svårt att inte bygga upp förhoppningar som sedan rasar när mensen kommer igen och igen... Då känns det bara som att vi aldrig kommer att få till ett barn..
Starka känningar från tjejmagen idag, sticker och spänner. ÄL i söndags eller måndags och sexade i helgen, får se om det tagit sig eller om det, troligen och ännu en gång, bara är hormonkänningar efter ÄL....
Åh grattis grattis grattis!!!!!
sorry, glömde att du hade de där avancerade testerna. kan inte dem ;)
[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick][/quote]
De där såg organiserat och bra ut! Tror jag härmar dig :D vart köper du ÄL test?
Ser ut som ÄL slog till 7 dec :)
GRAVID!!! Plussade idag på BIM-dagen!!
[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick][/quote]
Nedsläpp närsomhelst nu!
Oj här missar man mycket med att vara frånvarande två dagar..
Grattis till er som plussat.
O till er som har ägglossning mys på för fullt..
Här har även ja ägglossning. Testar inte med äl stickor meb efter mitt första barn så känner ja ägglossningen väldigt väl... :)
Fick hem test nu i brevlådan... Blir nog ett test imorgon bitti :D nån dag innan bim borde det ju visa om det är nåt!
[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick]