BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
[quote=76097887][quote-nick]pärlsnäcka skrev 2015-12-09 11:18:21 följande:[/quote-nick]
Åh grattis grattis grattis!!!!!
ÄL+12 idag, men har inga stora förhoppningar denna månad då vi bara hade sex på äl och äl+3.. det enda som inte känns som vanligt är att jag är kissnödig hela tiden så jag räknar med mens på fredag..
Köpte hem ett gravtest idag, 6 dagar kvar till BIM.. Måste försöka hålla mig till på lördag!
Mensvärk eller molvärk. Jag vet inte riktigt vad jag känner för värk. BIM-3 enligt app. Tror inte det tagit sig då jag inte ens vet om jag ägglossat alls.. så jobbigt att inte veta. Men tror på mens innan veckan är slut (om inte kroppen inte kommit igång ordentligt). Hade sex typ dagen innan, enligt app, älskar. Jaja. Vi satsar ju på en blir det så blir det. Så inga ordentliga försök och noll koll på äl.
Ah okej, då fattar jag :) Nej, då skulle jag vila ikväll, sen köra igen när den är fast!
Haha, jo det blir ju det. Fast eftersom vi båda vet så är vi inställda på det, så vi brukar mest skratta och köra typ ;)
Mensen kom som en klocka igår :( Känner mig så tom och besviken, 9:e försöket åt helvete! Lite sömn inatt pgr av värken :( Nästa äl så jobbar jag för fullt, så får se om vi kan få till då. Men hoppet finns iallafall. Lycka till ni som väntar på bim!
Jag tror jag kan ha plussat idag. Eller så är det skittester med ovanligt tydliga spökstreck :P Strecken är definitivt rosa men så svaga att de knappt syns på bild så kan vara spök. Dock har tidigare spök på dessa test varit gråa så mina förhoppningar är höga :D Ska testa igen imorgon bitti.
Symptomen de senaste dagarna är lätt illamående och yrsel/andfåddhet. Har mått exakt lika dant mina andra två graviditeter.
Bild på testen, har ändrat ljuset lite bara.
Update: berättade om ÄL-test och hur de fungerar för min man. Sa att det kom en blinkande smiley imorse. Han blev jätteglad och vill jobba för en bebis.
Så nu kommer vi nog ändå köra varje dag ;) haha.
Haha jamen dåså *tummen upp *