BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Hej tjejer :)
Vilka ägglossningstest skulle ni rekommendera? Tycker stickor känns så svårt o osäkert. Vilket digitalt är bäst enligt er?
Ha en trevlig kväll :)
ja det kan de göra =) vet inte om det alltid är så men har läst att det kan tyda på graviditet.
Grattis till alla er som plussat!! Jätteglad för er skull!!
Jag testade idag o var hundra procent säker på att det skulle va negativt, o det var det med! Så vi gör ett nytt försök nästa månad helt enkelt. Tredje försöket blir det då.
Jag har en sexfråga:
Har man lika stor möjlighet att bli gravid om man inte alltid penetrerar under bebisverkstaden utan enbart pytsar i satsen själv i efterhand (om han kommer utanför)? Ökar chansen om han sprutar i en eller räcker det med att sperman hamnar där ändå?
Chansen ökar om sperman sprutas in, och än mer om kvinnan får en orgasm då sammandragningarna hjälper spermierna att ta sig uppåt.
Det går väl att stoppa in "manuellt" också men tror att det är svårare.
Chansen ökar om sperman sprutas in, och än mer om kvinnan får en orgasm då sammandragningarna hjälper spermierna att ta sig uppåt.
Det går väl att stoppa in "manuellt" också men tror att det är svårare.
Halloj! Jag tänkte hoppa in här. Har ÄL nu, 5e försöket. Har ett utomkveds och två Missfall i bagaget.
Hoppas hoppas och skulle behöva nån solskenshistoria och lite pepp :)
Hoppar också in här. Bim 28 dec och borde ha äl om ett par dagar någonting. Är inne på andra försöket. Har fått för mig att det kommer ta tid då jag har PCO men hoppas det går fort. :) mensen är ändå hyfsat regelbunden och jag får äl-flytningar så jag borde ha äl??
Jag vet faktiskt inte. Hade BIM 9e,men fick en blödning i månadsskiftet som höll bara 1,5 dygn. Sen inget mer. Fick lite äggviteslemtråds-aktiga flytningar efter den "mensen". Så jag känner mig helt förvirrad