• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Beebii

Selwas om du för in ett finger (lättast när du sitter på huk eller om du drar upp benen) så bör du känna något svampigt med ett hål i. Det är livmodertappen. Tänk på att ha rena händer och känn försiktigt så du inte river dig eller så.

• livias

Bim +2 och ingen mens än. Tog precis ett test som visade negativt, har bara gravidkollens test hemma. Så bara att invänta här tror jag. Känner inte så mycket, lite lite molvärk, ytterst lite i brösten (de brukar vara ömma en vecka innan mensen vanligtvis) sen har jag nån konstig dov håll i sidan och typ kramp i rumpan när jag går haha. Men men, har den inte kommit imorgon köper jag nog ett clearblue! Hur mår ni andra som har bim nu i helgen?

• Fian88

Tog ett test idag som var tvärnegativt! Ska verkligen försöka hålla mig från att testa nu tills jag är på åtminstone dag 27 (oregelbunden cykel), om inte mensen dyker upp vill säga!

• pärlsnäcka

En vän till mig har precis plussat efter många månaders försök :) Superglad för hennes skull!

Själv är jag på ÄL +6. Obehag på vänster sida, är det det ni kallar för molvärk? Ont i rumpmusklerna också på båda sidor haha wtf!

Visst går dagarna mellan äl och bim jätte långsamt?!

• Cfmilla
    livias skrev 2015-12-13 07:29:38 följande:

Bim +2 och ingen mens än. Tog precis ett test som visade negativt, har bara gravidkollens test hemma. Så bara att invänta här tror jag. Känner inte så mycket, lite lite molvärk, ytterst lite i brösten (de brukar vara ömma en vecka innan mensen vanligtvis) sen har jag nån konstig dov håll i sidan och typ kramp i rumpan när jag går haha. Men men, har den inte kommit imorgon köper jag nog ett clearblue! Hur mår ni andra som har bim nu i helgen?

Bim +7 lite lätt molvärk men inget mera. Testade negativt på bim +4 inte en tillstymmelse till mens. Ska testa i morgon med. Läst om flera som plussat väldigt sent typ i V8 osv. Någon hade gjort ett vul som inget visade, men nån vecka senare plussat. Så ja hoppet lever.
  • Lilla Luna

Bim/bim+1 beroende på app. Vet dock inte hur lång cykel jag har. Dagens test: gravidkollen = blankt. Testlagrets = ser något men säkert spök.

• annacnummertre
    Lilla Luna skrev 2015-12-13 09:39:15 följande:

Bim/bim+1 beroende på app. Vet dock inte hur lång cykel jag har. Dagens test: gravidkollen = blankt. Testlagrets = ser något men säkert spök.

gravidkollens är så dåliga! tog ett cb igår som var solklart plus men på gravidkollen syntes bara något litet om man typ höll upp testet mot fönstret...
  • Lilla Luna
    annacnummertre skrev 2015-12-13 09:59:09 följande:

gravidkollens är så dåliga! tog ett cb igår som var solklart plus men på gravidkollen syntes bara något litet om man typ höll upp testet mot fönstret...

Ja,har hört att det är sämst. Därför tog jag två olika i samma urin. Hadde två kvar från gravidkollen så tänkte att det var lika bra att använda upp. Har cb hemma men det får vänta till på onsdag. Om inte mensen kommer.
  • ensamärstark

Igår kväll sent fick jag detta ÄL Test. Började känna värk kring vänster äggstock. Idag när jag vakna har jag jätteont. Sticker spänner o strålar smärta kring vänster äggstock. Kan det vara så att det är ägglossning jag har idag trots att testet inte var helt positivt igår kväll? Ska ta ett till idag på dagen. Vad tror ni? Står att jag ska ha ägglossning på appen idag. Enligt mina egna beräkningar ska den inte vara förens på tisdag. Vi fick "till det" igår morse. Får försöka flirta lite idag med

• livias
    Cfmilla skrev 2015-12-13 09:37:02 följande:
    Bim +7 lite lätt molvärk men inget mera. Testade negativt på bim +4 inte en tillstymmelse till mens. Ska testa i morgon med. Läst om flera som plussat väldigt sent typ i V8 osv. Någon hade gjort ett vul som inget visade, men nån vecka senare plussat. Så ja hoppet lever.
    Men oj, det verkar ju onekligen vara något då! Hoppas verkligen att det visar något imorgon! Ja, eller hur, min syster fick inget tydligt sträck förrän v 8 sa hon så man vet aldrig. Kunde ju inte låta bli att testa igen med gravidkollens. Men efter att läst här så verkar dom riktigt kassa ju. Ska se om jag får upp bilden med en skugga...