BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej! Hoppas det går bra att jag hoppar in här! Jag hade äl den 7-8de och bim infaller då kanske den 21/12.
Bim idag... Än sålänge ingen mens. Men tycker mig känna av liiite. Kunde inte hålla mig och tog ett test. Var dock från gravidkollen.. Nån som testat dessa? Visade blankt så ställer mig in på besök från tant röd:( Men läst mycket negativt om dessa gravidtester. Bara att vänta!
Måste ju vart skengravid delux, tyckte jag känt saker som jag aldrig tidigare känt!
Men nix. BIM imorgon men kom tidigt imorse. Surt...
Knutan83 : Jag fick mens en vecka för tidigt förra månaden. Den var sparsam men lång ( 10 dagar ) .
Jag vet inte men gissar att det kanske berodde på utebliven äl.
Knutan83 : Jag fick mens en vecka för tidigt förra månaden. Den var sparsam men lång ( 10 dagar ) .
Jag vet inte men gissar att det kanske berodde på utebliven äl.
BIM idag och mensen kom på utsatt tid imorse. Hoppar över till januaritråden.
Grattis till alla som plussat!
Blir så stööööörd. Alla jäkla äl-tester visar neg ändå har jag molvärk i magen. Hade jag aldrig börjat med de där jäkla testerna hade jag varit hundra på att nu jäklar är äl:en igång.
Kanske skulle köpa den där dubbelindikatorn till nästa gång. Min man vill absolut att vi ska fortsätta med äl-tester. Haha.
Hej! Jag är ny här, har bim 21/12, samma som testartest och limpan 80!
Tycker det är skönt att dela det här med några i samma situation.
Blir så stööööörd. Alla jäkla äl-tester visar neg ändå har jag molvärk i magen. Hade jag aldrig börjat med de där jäkla testerna hade jag varit hundra på att nu jäklar är äl:en igång.
Kanske skulle köpa den där dubbelindikatorn till nästa gång. Min man vill absolut att vi ska fortsätta med äl-tester. Haha.
Hmmm.... fick en fläck på papperet när jag torkade mig i morse, fortfarande rikliga flytningar och svullen mage (kan inte ha jeans) och hög temp. Inte ens en antydan till blod nu oxh smärtan i magen lugnar sig, men finns kvar men mer som innan igår.
Tycker kroppen om att retas??!