• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • livias

Tycker mig ana en till skugga fick såhär på dessa i fredags också men läst så mycket negativt om gravidkollens så vågar absolut inte lita på det. Om det ens syns nåt, brukar bli så dåligt när man laddar upp bild här:)

• Lilla Luna
    livias skrev 2015-12-13 12:00:39 följande:

Tycker mig ana en till skugga fick såhär på dessa i fredags också men läst så mycket negativt om gravidkollens så vågar absolut inte lita på det. Om det ens syns nåt, brukar bli så dåligt när man laddar upp bild här:)

Ser något svagt. Men jag skulle testa med annat märke om jag var du. :)
  • livias
    Lilla Luna skrev 2015-12-13 12:13:33 följande:
    Ser något svagt. Men jag skulle testa med annat märke om jag var du. :)
    Ja, jag håller med dig. Om inte mensen dyker upp köper jag ett cb på tisdag /onsdag :) Tack för att du kolla!
  • pärlsnäcka

En fråga..

Har konstant molande värk på vänster äggstock, eller runtomkring, några dagar efter ÄL.. varför? Är de vanligt symptom från ÄL eller kan det vara grav?

Är så sjukt oroligt att jag ska få utomkvedshavandeskap på den sidan... men borde märkas först efter flera veckor..

Tiden lär ge mig svar :) vill så gärna bli gravid!

• Mammamiia10

Fick min mens idag på bim! Skönt att den kom när den skulle iaf! Vill nån plocka bort mig från listan. Nästa bim är 18//1!! En evighet tills dess!

• pannkakan87

Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)

• ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-13 15:53:13 följande:

Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)

Jag verkar det som! Om du kollar mitt inlägg lite högre upp
  • glittersol

Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.

Börjar bli nervös, kommer det någonsin gå vägen? Är det något fel?

Det borde tagit sig, fan så mycket har vi inte sexat sen man var unga

Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!

Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.

Hoppas ni andra plussar snart!!! <3

• sodapopinski
    pannkakan87 skrev 2015-12-13 15:53:13 följande:

Bim runt 28/12. Andra försöket. Har inte riktigt koll på när jag har ägglossning dock. Förra månaden tror jag att det var först runt 17. Nu har jag haft äggviteflytningar men ingen glad gubbe på testen så jag vet inte riktigt om jag har äl typ nu på dag 13 eller om det kommer dyka upp en glad gubbe här i veckan. Får helt enkelt försöka få till sex även i veckan. Så man garderar sig. :)
  • My102
    glittersol skrev 2015-12-13 16:29:23 följande:

Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.

Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!

Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.

Hoppas ni andra plussar snart!!! <3[/

[quote=76112927][quote-nick]glittersol skrev 2015-12-13 16:29:23 följande:[/quote-nick]Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.

Hoppas ni andra plussar snart!!! <3

Förstår hur du känner! Är inne på 7 försöket nu, skillnaden denna månaden jämfört med dem andra är att vi ligger i, varannan dag cirka 4-5 dagar efter mensens slut. Ska bli intressant å se om det blir någon ändring. Förut har det varit mer glest och mer inriktad på ÄL perioden, men är inte så säker på när jag har den så det är bara å köra. Har inte känt ÄL på ett tag men nu förra veckan kände jag lite mol å stickningar så vi får se.

Jag vet att det är skit svårt men deppa inte ihop, er (vår) tur kommer att komma! Håll ut och ha kul under tiden!