BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Tycker mig ana en till skugga fick såhär på dessa i fredags också men läst så mycket negativt om gravidkollens så vågar absolut inte lita på det. Om det ens syns nåt, brukar bli så dåligt när man laddar upp bild här:)
Tycker mig ana en till skugga fick såhär på dessa i fredags också men läst så mycket negativt om gravidkollens så vågar absolut inte lita på det. Om det ens syns nåt, brukar bli så dåligt när man laddar upp bild här:)
En fråga..
Har konstant molande värk på vänster äggstock, eller runtomkring, några dagar efter ÄL.. varför? Är de vanligt symptom från ÄL eller kan det vara grav?
Är så sjukt oroligt att jag ska få utomkvedshavandeskap på den sidan... men borde märkas först efter flera veckor..
Tiden lär ge mig svar :) vill så gärna bli gravid!
Fick min mens idag på bim! Skönt att den kom när den skulle iaf! Vill nån plocka bort mig från listan. Nästa bim är 18//1!! En evighet tills dess!
Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)
Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)
Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.
Börjar bli nervös, kommer det någonsin gå vägen? Är det något fel?
Det borde tagit sig, fan så mycket har vi inte sexat sen man var unga
Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!
Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.
Hoppas ni andra plussar snart!!! <3
Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.
Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!
Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.
Hoppas ni andra plussar snart!!! <3[/
[quote=76112927][quote-nick]glittersol skrev 2015-12-13 16:29:23 följande:[/quote-nick]Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.
Hoppas ni andra plussar snart!!! <3