• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • knutan83

Är det möjligt att ha ägglossning fast äl-testet visar negativt? Har säkert frågat innan.. Alltså, jag ska aldrig mer köpa äl-tester utan bara chansa. Fasen så stressande det är! Och är det vanligt att ha mens utan ägglossning?

• lillverra

En fråga!

Är på äl+10

BIM 15/12 står på listan.

Min livmoderhalstapp känns hård och lite ja hur ska man förklara förstorad/svullen den är inte helt stängd. Kan detta vara ett graviditets täcken? Testa neg imorse men är ju 5 dagar innan BIM så att... Lite fundersam bara för den brukar inte kännas på detta vis.

• babytjejen

En vecka till bim...kan tiden gå liiite snabbare Tack. Vill veta om vi får en härlig julklapp el inte, känns inte som vi lyckats :( är 8:e el 9:e försöket nu o börjar tappa hoppet även om jag vet att det tog ett år förra gången..

• Tedrickarn

Kunde inte hålla mig! Vilken pirrig väntan det var. Fort dök gravid upp på monitorn. Men antal veckor tog en evighet att få fram. Trodde nästan testet var trasigt. Resultatet: Gravid 1-2 veckor. Svävar på små lyckliga nervösa moln nu

• anynumos
    Tedrickarn skrev 2015-12-11 08:03:07 följande:

Kunde inte hålla mig! Vilken pirrig väntan det var. Fort dök gravid upp på monitorn. Men antal veckor tog en evighet att få fram. Trodde nästan testet var trasigt. Resultatet: Gravid 1-2 veckor. Svävar på små lyckliga nervösa moln nu

Grattis grattis!! =)
  • livias

Grattis!!
  • livias

Bim idag... Än sålänge ingen mens. Men tycker mig känna av liiite. Kunde inte hålla mig och tog ett test. Var dock från gravidkollen.. Nån som testat dessa? Visade blankt så ställer mig in på besök från tant röd:( Men läst mycket negativt om dessa gravidtester. Bara att vänta!

• lillverra

Åh Grattis

• Testartest

Mår inte så bra sen ett par dagar... Värker i magen och är spänd över tjejmagen... Ingen aptit... lessen... ÄL + 5 bara och blir modstulen då det känns som att det bara blir pannkaka av äggen och kommer fortsätta bli så...

• Limpan80

Hej! Hoppas det går bra att jag hoppar in här! Jag hade äl den 7-8de och bim infaller då kanske den 21/12.