BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Svårt det också, hoppas verkligen att den blir fast för dig snart! Finns så mycket tolkningsutrymme i "test-världen". Då är det bra att det finns forum som man kan skriva av sig lite i :)
Har du provat några andra test än cb med dubbel hormon indikator? Om det inte blir någon bebis den här månaden heller funderar jag på att köpa någon billig variant av teststickor bara för att kunna se någon typ av förändring (styrka i strecken)!
Ja här kom mensen på morgonen tre dagar tidigt.
Så jag får väl önska alla som har och kommer plussa stort grattis.
Så kanske vi syns i januari tråden. Ni kan stryka mig från BIM listan.
här kommer bilden..
wtf?
Ursäkte kapning, men man kan även kolla på de stickorna man sätter in i cb-monitorn sen när man tar ut dem, för att se om det blivit någon ökning i styrkan på teststrecket.
Testen fortsätter att visa negativt men tempen fortsätter att öka.
Om de nu visade positivt när ägget fäste, borde de inte visa nu trots att det är gravidkollens dåliga tester?
Lägger upp en graf om någon vill försöka förstå.
Ja jag ska köpa cb på måndag men bara om de fortfarande är en övervägande chans. Blir dyrt att köpa i butiker (ja jag är snål nu) och om jag inte ens får spök på dessa är de verkligen nått då?
Här är BIM idag eller imorgon. Jobbigt och inte veta, men mina cyklar är från 28-30 dagar ungefär. Känner mig inte gravid. Går bara och väntar på mensen. Så jobbigt... Vill inte testa än heller. Väntar hellre ut mensen.
Hej!
En fråga allt de här med graviditet är nytt för mig jag har Bim 21 december tänkte kolla när börjar man känna av symtom dom har senaste dagarna har jag velat sova bara och mått illa känns konstigt i magen som de drar sig och spänner när kan man ta förstå testet eller måste man vänta till bim?
:)
Hej!
En fråga allt de här med graviditet är nytt för mig jag har Bim 21 december tänkte kolla när börjar man känna av symtom dom har senaste dagarna har jag velat sova bara och mått illa känns konstigt i magen som de drar sig och spänner när kan man ta förstå testet eller måste man vänta till bim?
:)
Står i bruksanvisningen att man inte kan läsa av strecken?