• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • annacnummertre

Är fortfarande livrädd och skakar, trots en jättefin stegring sen i fredags .

Men kärlek <3

• Cfmilla
    annacnummertre skrev 2015-12-13 17:13:53 följande:

Är fortfarande livrädd och skakar, trots en jättefin stegring sen i fredags .

Men kärlek <3

Grattis!!!!
  • Linnea84

Grattis till de som plussat! Vad kul!

Jag kommer inte ihåg hur de brukar kännas innan mens så svårt att jämföra. Nu drar de i ljumskarna och sticker här och där.

• Ejoma
    pannkakan87 skrev 2015-12-13 15:53:13 följande:

Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)

Jag har äl idag eller imorgon så bim runt den 29-30.  fyller år den 30e så hoppas på en positiv födelsedagspresent :D
  • Lilla Luna

Okej. Nu ska vi se, hon som analyserar allt just nu. Har ett ihållande lätt illamående som varat nästan hela dagen. Ibland får jag ta ett djupt andetag för att kunna tränga bort känslan.

Kikade på mitt test från testlagrets där jag kunde ana ett streck. Tog ett till nyss. Svårare att se något där. Jämförde dem och ett som jag tog för några dagar sedan (varför spara?) Och då kan jag ana något på det äldsta (det tog jag för jag anade ett streck på ett billiga-tester test). Inte kunnat se innan men nu visste jag typ vart jag skulle kolla. Kikade även på det från gravidkollen, som var blankt imorse. Det är något där. Man ska ju inte läsa av då tiden är ute men kanske är deras test lite segare med att visa något?

Kommer inte mensen (BIM/bim+1) innan onsdag så blir det ett cb plus. Kan ju vara så att jag har ländra cykel, vet ju inte hur lång den är så det än är tidigt? Vet inte när jag hade äl.

• glittersol
    My102 skrev 2015-12-13 16:55:40 följande:

Förstår hur du känner! Är inne på 7 försöket nu, skillnaden denna månaden jämfört med dem andra är att vi ligger i, varannan dag cirka 4-5 dagar efter mensens slut. Ska bli intressant å se om det blir någon ändring. Förut har det varit mer glest och mer inriktad på ÄL perioden, men är inte så säker på när jag har den så det är bara å köra. Har inte känt ÄL på ett tag men nu förra veckan kände jag lite mol å stickningar så vi får se.

Jag vet att det är skit svårt men deppa inte ihop, er (vår) tur kommer att komma! Håll ut och ha kul under tiden!

Tack för pepp , det värmde! <3

Efter mensen kommer detta bli vart 6de försök.

Ja vår tur borde komma snart! Håller tummarna för er och för oss!
  • sabiina

Stor kram till dig!! Usch vad vi kämpade för vår skrutt. 18 månader.....ge inte upp! Tillslut kommer plusset. Kram igen.

glittersol skrev 2015-12-13 16:29:23 följande:

Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.

Börjar bli nervös, kommer det någonsin gå vägen? Är det något fel?

Det borde tagit sig, fan så mycket har vi inte sexat sen man var unga

Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!

Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.

Hoppas ni andra plussar snart!!! <3