• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    Linnea84 skrev 2015-12-14 20:17:37 följande:

Aha ok. Så den där smärtan behöver inte vara ägget som släpper då tydligen

Kan bero på äggsläpp, men även på sluttillväxtspurten av äggblåsan.
  • Selwas

Ni som använder appen CLUE

Varför kan man inte se när man har ägglossning?!??????,

• NollÅtta

Kan vi inte ligga kvar i tråden tills vi får våra plus? eller skapa en annan tråd som inte är kopplad till just dec

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta
    Längtar88 skrev 2015-12-14 16:05:15 följande:

Ja alla deras test efter har visat neg. Och ett neg cb efter hållt mig i 2.5 h, så vet inte riktigt hur jag ska ta det men måste lita på den.

Maila dem och de erkänner att det är ett positivt resultat men frågar om andra faktorer kan ha höjt hcgn som tex mediciner, missfall osv. Men ingen medicin är tagen eller någon blödning...

Och ingen mens än? När har du Bim?
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • hoppasbli4

Cykeldag 54 idag. Trodde jag hade bim igår men fortfarande ingen mens. Testade negativt i lördags och har inte testat mer sen dess. Har inga fler hemma så väntar nog en vecka och köper sen digitalt om mensen inte dyker upp.

symptomen just nu är yrsel, illamående och flytningar som påminner om äl flytningar. Men tror nog mest det är pms symptom.

• ahland
    Selwas skrev 2015-12-14 20:26:27 följande:

Ni som använder appen CLUE

Varför kan man inte se när man har ägglossning?!??????,

Jag använder den appen och jag kan se. Har du fyllt i rätt på alla inställningar? Inne i "About you" ställer man in medellängden på cykeln och mensen och då räknar den ut ditt fertila fönster automatiskt, sen underlättar det att göra äl-tester också och notera dem upptäckte jag :)
  • Längtar88
    NollÅtta skrev 2015-12-14 20:34:46 följande:

Och ingen mens än? När har du Bim?

Har bim nu i dagarna, enligt appen den 18.de

Är på cd 27 och ligger oftast mellan 28-30.

Fått tips om en privat gyn här i stan som ska vara bra som jag var inställd på att gå till i januari men tänkte att jag ger bebisverkstaden en sista ordentlig chans innan jag kollar vad som kan göras för att minska symptom efter äl. De där plusset gjorde mig extra knäpp och nu går dagarna i snigelfart och jag försöker mig tom på att kolla tappen på tecken om mens är på g eller inte.
  • Lilla Luna
    NollÅtta skrev 2015-12-14 20:32:04 följande:

Kan vi inte ligga kvar i tråden tills vi får våra plus? eller skapa en annan tråd som inte är kopplad till just dec

Ja! Följas åt tills alla plussat skulle vara fantastiskt!
  • Crazy catlady

Igår och idag har jag haft små spänningar i brösten till o från. Inget som har suttit i en längre stund.. nästan som små inre stickningar.. lite ömma bröstvårtor till o från.. Annars känner jag inte så mycket alls ! Har en inre lustig känsla att det inte gick denna månad heller.. Känner inte att jag längtar så där otroligt mycket till bim längre.. nästan ställt in mig på att det inte blir något plus... kanske för att jag inte lyckades få utslag på äl-testen och kanske missade ÄL helt..  Har bim mellan 21-21-23 dec.. det är osäkert när ÄL skedde exakt... så det kanske är på tok för tidigt att ens känna något heller för den delen.. Men det är väl bara o vänta och se.. :)

Grattis alla ni som har plussat än så länge...