BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Aha ok. Så den där smärtan behöver inte vara ägget som släpper då tydligen
Aha ok. Så den där smärtan behöver inte vara ägget som släpper då tydligen
Ni som använder appen CLUE
Varför kan man inte se när man har ägglossning?!??????,
Kan vi inte ligga kvar i tråden tills vi får våra plus? eller skapa en annan tråd som inte är kopplad till just dec
Ja alla deras test efter har visat neg. Och ett neg cb efter hållt mig i 2.5 h, så vet inte riktigt hur jag ska ta det men måste lita på den.
Maila dem och de erkänner att det är ett positivt resultat men frågar om andra faktorer kan ha höjt hcgn som tex mediciner, missfall osv. Men ingen medicin är tagen eller någon blödning...
Cykeldag 54 idag. Trodde jag hade bim igår men fortfarande ingen mens. Testade negativt i lördags och har inte testat mer sen dess. Har inga fler hemma så väntar nog en vecka och köper sen digitalt om mensen inte dyker upp.
symptomen just nu är yrsel, illamående och flytningar som påminner om äl flytningar. Men tror nog mest det är pms symptom.
Ni som använder appen CLUE
Varför kan man inte se när man har ägglossning?!??????,
Och ingen mens än? När har du Bim?
Kan vi inte ligga kvar i tråden tills vi får våra plus? eller skapa en annan tråd som inte är kopplad till just dec
Igår och idag har jag haft små spänningar i brösten till o från. Inget som har suttit i en längre stund.. nästan som små inre stickningar.. lite ömma bröstvårtor till o från.. Annars känner jag inte så mycket alls ! Har en inre lustig känsla att det inte gick denna månad heller.. Känner inte att jag längtar så där otroligt mycket till bim längre.. nästan ställt in mig på att det inte blir något plus... kanske för att jag inte lyckades få utslag på äl-testen och kanske missade ÄL helt.. Har bim mellan 21-21-23 dec.. det är osäkert när ÄL skedde exakt... så det kanske är på tok för tidigt att ens känna något heller för den delen.. Men det är väl bara o vänta och se.. :)
Grattis alla ni som har plussat än så länge...