BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...
Jag har ett BIM! 30 december. Någon vänlig själ får jättegärna lägga till mig i listan :)
Idag på den nionde dag fick jag en fast smiley! Snacka om att jag fick vänta in i det sista. Men nu så!
Jag har ett BIM! 30 december. Någon vänlig själ får jättegärna lägga till mig i listan :)
Idag på den nionde dag fick jag en fast smiley! Snacka om att jag fick vänta in i det sista. Men nu så!
Här är det kört. BIM +3, kände efter imorse och fick då rosa flytning på fingret (ursäkta detaljerna). Vad trodde jag liksom.... Så trött på mig själv. Trött på min kropp.
Spottings igår. Mens idag. Men sparsam. Endast lite blod på pappret nyss, annars inget från kl 16. Aldrig varit så förut. Kommer mensen så forsar det (typ). Vad gör min kropp?
Grattis!!
Grattis!
Grattis!! :)
Spännande, håller tummarna :) bim idag?